Nijol blijft rugsponsor NEC Nijmegen

Nijol blijft rugsponsor NEC Nijmegen
  • Sponsoring
  • 15 sep 2013 @ 12:03
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Nijol Oliemaatschappij en N.E.C. hebben opnieuw overeenstemming bereikt over een contractverlenging voor het huidige seizoen. Quinfox is dit seizoen broeksponsor.

De organisatie, die al jaren lid is van de businessclub van N.E.C., heeft besloten om haar naam ook dit seizoen op de shirts van N.E.C. te laten prijken.Nijol handelt in brandstoffen en smeermiddelen. Door een nauw samenwerkingsverband met Texaco Nederland beschikt Nijol over de kwaliteitsproducten die deze internationaal werkende maatschappij onder de merknaam Texaco op de markt brengt. Nijol beschikt over een netwerk van verkooppunten (zoals Bijsterhuizen in Nijmegen) dat speciaal is ingericht om vrachtwagens snel en efficiënt van brandstof te voorzien.

Bart van Ingen over de verlenging van het rugsponsorschap: "We zijn trots op deze verlenging van het rugsponsorschap. Er heerst van beide kanten een goed gevoel over dit partnership. Het feit dat twee Nijmeegse organisaties elkaar versterken maakt het extra mooi."Bouk van den Dungen, commercieel directeur Nijol: "Met de verlenging van deze langdurige samenwerking bouwen wij succesvol samen met N.E.C. verder aan de landelijke exposure van ons bedrijf. Komend seizoen willen middels tankpassen voor onder andere de businessleden van de OSRN onze samenwerking intensiveren."

N.E.C. heeft ook een sponsorcontract gesloten met Quinfox als broeksponsor in het huidige seizoen. De ICT-organisatie is al jaren een trouwe partner van N.E.C. en breidt met deze sponsoring het partnership uit.

Nogmaals Bart van Ingen: 'N.E.C. maakt zelf sinds 2007 al gebruik van de Online Werkplek van Quinfox. De technische kwaliteit en het gebruikersgemak dat Quinfox biedt, is de dienstverlening waar N.E.C. naar op zoek was. Al snel bleek dat we goed zaken konden doen met deze organisatie omdat de waardering wederzijds is. Zij waarderen ons op sportief vlak, wij kunnen optimaal gebruik maken van hun online werkomgeving en expertise op het gebied van ICT.''

Ook Huub van den Bosch, oprichter en directeur van Quinfox, is blij met de nieuwe afspraak: 'Sinds 2000 zijn wij zakelijk al aangesloten bij N.E.C. als businessclublid. Mijn geschiedenis bij N.E.C. gaat echter nog veel verder terug. Als jongen van 5 jaar liep ik onder de poorten van het Goffertstadion door richting de Hazenkamptribune. Om persoonlijk én zakelijk verbonden te zijn aan N.E.C. is voor mij een mooie beleving van mijn club.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken