Dela CMO Kersbergen spreekt op MEC Meeting

Dela CMO Kersbergen spreekt op MEC Meeting
  • Algemeen
  • 26 jan 2015 @ 13:52
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • MarketingEvenement

Tijdens de eerste MEC Meeting van 2015 – op 5 februari aanstaande - spreekt Martin Kersbergen, CMO bij uitvaartverzekeraar Dela, over de uitvaartwereld. Een branche met misschien wel de meest uitdagende opdracht: mensen een goed gevoel te geven bij een merk dat je pas 'gebruikt' als je er niet meer bent. Kersbergen komt met een merk- en marketingcase vol inzichten en lessen die waardevol kunnen zijn in elke merkpraktijk.

Het Marketing Executive Center (MEC) is de ontmoetingsplaats voor inspiratie en kennisuitwisseling op het gebied van merk & marketing. Leden van MEC ontmoeten elkaar 6 keer per jaar tijdens MEC-sessies en via de website. Vragen die tijdens de lezing van Kersbergen beantwoord worden zijn:
Wat dacht jij toen je voor het eerst de commercial hoorde van Dela over de spaarverzekering voor kinderen? Kan dat? En waarom zou je dat doen? Welke filosofie gaat daar achter schuil en welke strategie? Is het een noodgreep om uit een uitdagende vechtmarkt te vluchten of is er meer?

Herpositionering
Met de campagne ‘waarom wachten met iets moois zeggen als het ook vandaag kan’ herpositioneerde uitvaartverzekeraar Dela zich de afgelopen twee jaar als organisatie die zich richt op de continuïteit van het leven in plaats van het alleen verzorgen van de uitvaart. Deze campagne heeft vele prijzen gewonnen, waaronder de Lion d’Or in Cannes. Daarmee heeft Martin Kersbergen het merk Dela flink op de kaart gezet. Hij vertelt tijdens de MEC Meeting over de achtergronden van de merkfilosofie van Dela, de totstandkoming daarvan, maar ook over de doorontwikkeling van het merk de komende jaren.

Meer informatie staat op deze site.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken