Nieuwe creatieve directie Sunshine and Sausages
- Bureaus
- 19 mrt 2019 @ 14:22
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Strategie
- 19 mrt 2019 @ 14:22
- Sjaak Hoogkamer
Het onafhankelijke Sunshine and Sausages neemt de vlucht naar voren met een profilering die digitaal denken definitief verankert in het creatieve proces. De nieuwe creatieve directie bestaat uit Diederik van Kollem (29) en Paul van Vliet (35), beiden goede bekenden van het bureau.
Managing Partner Jeroen Huisman: ‘Het pad naar conversie is grondig gedigitaliseerd. Er gelden volstrekt andere creatieve wetten die dagelijks worden herschreven. Dit is het moment om daar niet alleen een antwoord op te hebben, maar ook om die wetten zelf mee te schrijven.’
Transitie
Van Kollem en Van Vliet (voorheen respectievelijk art director bij S&S en freelance creative consultant) worden eindverantwoordelijk voor de creatieve transitie van het bureau. Het creatieve proces krijgt naar eigen zeggen ‘een radicaal proactief, transparant en resultaat gedreven karakter’ met als belangrijkste doelstelling: klanten zakelijk helpen groeien. Van Kollem: ‘Effectief creatief werk van vandaag moet winkelmandjes vullen. Of die nou van pixels of van plastic zijn gemaakt. Dat kan alleen lukken als we als team dezelfde kant op kijken. We weten dus wat ons staat te doen.’
Business gedreven
Klanten van het bureau treffen in het bureau straks een nog sterker business-gedreven communicatiepartner, die voortdurend scant waar mogelijkheden liggen om business te laten groeien. Van Vliet: ‘De markt stevent naar voren en heeft geen boodschap aan het ego van de reclamemeneer of -mevrouw. Bovendien is de tijd van afwachten wat een idee doet echt voorbij. Transparantie, flexibiliteit en voortdurende optimalisatie zijn sleutelwoorden geworden.’
Bas Boterman, creative partner: ‘De energie en de creatieve honger van deze mannen is aanstekelijk. We kennen ze al jaren als strategisch denkende creatieven die de connectie tussen mobile en shopfloor in de vingers hebben. Essentieel voor onze profilering.’ Niels Streckfuss, creative partner vult aan: ‘Hun scherpe geest en creatieve talenten stonden eerder al aan de wieg van enkele van de krachtigste werken van ons bureau. En daar gaan we alleen maar meer van zien. Met deze vernieuwing versterken we onze focus op de retail-omgeving als cruciale context om consumentengedrag te beïnvloeden.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Lemon Scented Tea trekt Jasper Duijf... 17-05-2024
- De marketingtransfers van week 20,... 17-05-2024
- ANWB promoot Private Lease via game... 17-05-2024
- Koekjesfabrikant Lotus Biscoff... 16-05-2024
- Unox good pasta zoekt hongerige... 16-05-2024
- Humanitas krijgt jaarlang gratis... 16-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing