Mercedes-Benz Trucks kiest Fightclub
- Bureaus
- 18 nov 2020 @ 09:57
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 18 nov 2020 @ 09:57
- Sjaak Hoogkamer
Het automerk gaat na een uitgebreide pitch onder zeven bureaus haar marketing- en communicatiebelangen de komende jaren onder te brengen bij Fightclub. Het Bredase Brand & Performance Agency ontwikkelt on- en offline campagnes, PR, content creatie en CRM.
Fightclub gaat Mercedes-Benz Trucks bovendien begeleiden bij de implementatie van Salesforce als CRM tool waarmee de volgende stap in dataverzameling en analyse gezet kan worden.
Pragmatisch
Martyn Fuite, Communicatiemanager bij Mercedes-Benz Trucks Nederland: ‘Wat ons vooral aanspreekt in Fightclub is de pragmatische manier van werken, het no nonsens karakter van het bureau, de visie op CRM en het resultaatgerichte werken waarbij we vol gaan inzetten op concrete vooraf afgesproken KPI’s. Ook het allround karakter van Fightclub met betrekking tot de door ons gewenste diensten en hun ervaring met dealer gestuurde organisaties zijn voor ons belangrijke argumenten geweest in de besluitvorming’.
Sander van der Hagen, Strategy Lead bij Fightclub: ‘Dit was een pitch waar we met veel plezier aan hebben gewerkt met het hele team. Een mooi merk, een duidelijke visie en meteen een leuke wisselwerking met het Mercedes-Benz Trucks team. We zijn er super trots op dat wij dit mogen gaan doen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing