Mercedes-Benz Trucks kiest Fightclub

Mercedes-Benz Trucks kiest Fightclub
  • Bureaus
  • 18 nov 2020 @ 09:57
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Het automerk gaat na een uitgebreide pitch onder zeven bureaus haar marketing- en communicatiebelangen de komende jaren onder te brengen bij Fightclub. Het Bredase Brand & Performance Agency ontwikkelt on- en offline campagnes, PR, content creatie en CRM.

Fightclub gaat Mercedes-Benz Trucks bovendien begeleiden bij de implementatie van Salesforce als CRM tool waarmee de volgende stap in dataverzameling en analyse gezet kan worden.

Pragmatisch

Martyn Fuite, Communicatiemanager bij Mercedes-Benz Trucks Nederland: ‘Wat ons vooral aanspreekt in Fightclub is de pragmatische manier van werken, het no nonsens karakter van het bureau, de visie op CRM en het resultaatgerichte werken waarbij we vol gaan inzetten op concrete vooraf afgesproken KPI’s. Ook het allround karakter van Fightclub met betrekking tot de door ons gewenste diensten en hun ervaring met dealer gestuurde organisaties zijn voor ons belangrijke argumenten geweest in de besluitvorming’.

Sander van der Hagen, Strategy Lead bij Fightclub: ‘Dit was een pitch waar we met veel plezier aan hebben gewerkt met het hele team. Een mooi merk, een duidelijke visie en meteen een leuke wisselwerking met het Mercedes-Benz Trucks team. We zijn er super trots op dat wij dit mogen gaan doen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken