Mercedes-Benz Trucks kiest Fightclub
- Bureaus
- 18 nov 2020 @ 09:57
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 18 nov 2020 @ 09:57
- Sjaak Hoogkamer
Het automerk gaat na een uitgebreide pitch onder zeven bureaus haar marketing- en communicatiebelangen de komende jaren onder te brengen bij Fightclub. Het Bredase Brand & Performance Agency ontwikkelt on- en offline campagnes, PR, content creatie en CRM.
Fightclub gaat Mercedes-Benz Trucks bovendien begeleiden bij de implementatie van Salesforce als CRM tool waarmee de volgende stap in dataverzameling en analyse gezet kan worden.
Pragmatisch
Martyn Fuite, Communicatiemanager bij Mercedes-Benz Trucks Nederland: ‘Wat ons vooral aanspreekt in Fightclub is de pragmatische manier van werken, het no nonsens karakter van het bureau, de visie op CRM en het resultaatgerichte werken waarbij we vol gaan inzetten op concrete vooraf afgesproken KPI’s. Ook het allround karakter van Fightclub met betrekking tot de door ons gewenste diensten en hun ervaring met dealer gestuurde organisaties zijn voor ons belangrijke argumenten geweest in de besluitvorming’.
Sander van der Hagen, Strategy Lead bij Fightclub: ‘Dit was een pitch waar we met veel plezier aan hebben gewerkt met het hele team. Een mooi merk, een duidelijke visie en meteen een leuke wisselwerking met het Mercedes-Benz Trucks team. We zijn er super trots op dat wij dit mogen gaan doen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers