Holland Festival gaat voor KesselsKramer
- Bureaus
- 29 apr 2024 @ 16:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingNieuwe klant
- 29 apr 2024 @ 16:00
- Peter van Woensel Kooy
KesselsKramer is het nieuwe communicatiebureau van het Holland Festival. Na een selectieproces is besloten tot deze samenwerking die recht doet aan de vormgevingsgeschiedenis van het Holland Festival.
KesselsKramer ontwikkelt een nieuwe campagne voor het Holland Festival 2024, waarin zij de kunstenaars die het Holland Festival groundbreaking maken centraal stellen. De fotografie van de campagne wordt verzorgd door het fotografenduo Blommers en Schumm. De campagne zal in de komende weken worden gelanceerd.
Emily Ansenk, directeur Holland Festival: 'KesselsKramer is een bureau met visie en durf, die de inhoud van het festival centraal stelt. Zij passen heel goed in de rijke vormgevingstraditie van het festival, met voorgangers als Anton Beeke, Wim Crouwel en Thonik.'
Matthijs de Jongh, partner en strateeg KesselsKramer: 'Het voelt als een grote eer om voor zo’n iconisch festival te mogen werken. Het is een mooie uitdaging om het stokje over te nemen.'
Het Holland Festival vindt plaats van 6 tot en met 29 juni 2024. Tickets koop je via deze link.
(PvWK)
Over Holland Festival
'Het Holland Festival is een internationaal podiumkunstenfestival dat jaarlijks in juni plaatsvindt in Amsterdam. Het festival wil verbinden en ons aan het denken zetten over de wereld waarin we leven. Met het presenteren van internationale voorstellingen door excellente makers van over de hele wereld biedt het Holland Festival een unieke kans om in aanraking te komen met allerlei vernieuwende en grensverleggende vormen van podiumkunsten. Meer info hier.'
(bron: Holland Festival)
Over KesselsKramer
'KesselsKramer is een onafhankelijk communicatiebureau opgericht in 1996 en gevestigd in Amsterdam, Den Haag, en Londen. Het bureau maakt graag ‘reclame voor mensen die niet van reclame houden’ en doet dit onder andere voor merken zoals citizenM, ARTE, Hasbro Monopoly en Dopper. Zie ook hier.'
(bron: KesselsKramer)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
- Dutch Creativity Awards 2024: 100 grote winnaar
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte leven’ vast te leggen
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust niet op winnen
- Echte verhalen in campagne Sanquin om bloeddonoren te werven
Laatste Nieuws
- Koekjesfabrikant Lotus Biscoff... 16-05-2024
- Unox good pasta zoekt hongerige... 16-05-2024
- Humanitas krijgt jaarlang gratis... 16-05-2024
- Nederland twee marketingbureaus rijker16-05-2024
- Triceratops-kudde komt tot leven in... 15-05-2024
- Lu zet familie Froger in om het... 15-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing