Holland Festival gaat voor KesselsKramer

- Bureaus
- 29 apr 2024 @ 16:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingNieuwe klant
- 29 apr 2024 @ 16:00
- Peter van Woensel Kooy
KesselsKramer is het nieuwe communicatiebureau van het Holland Festival. Na een selectieproces is besloten tot deze samenwerking die recht doet aan de vormgevingsgeschiedenis van het Holland Festival.
KesselsKramer ontwikkelt een nieuwe campagne voor het Holland Festival 2024, waarin zij de kunstenaars die het Holland Festival groundbreaking maken centraal stellen. De fotografie van de campagne wordt verzorgd door het fotografenduo Blommers en Schumm. De campagne zal in de komende weken worden gelanceerd.
Emily Ansenk, directeur Holland Festival: 'KesselsKramer is een bureau met visie en durf, die de inhoud van het festival centraal stelt. Zij passen heel goed in de rijke vormgevingstraditie van het festival, met voorgangers als Anton Beeke, Wim Crouwel en Thonik.'
Matthijs de Jongh, partner en strateeg KesselsKramer: 'Het voelt als een grote eer om voor zo’n iconisch festival te mogen werken. Het is een mooie uitdaging om het stokje over te nemen.'
Het Holland Festival vindt plaats van 6 tot en met 29 juni 2024. Tickets koop je via deze link.
(PvWK)
Over Holland Festival
'Het Holland Festival is een internationaal podiumkunstenfestival dat jaarlijks in juni plaatsvindt in Amsterdam. Het festival wil verbinden en ons aan het denken zetten over de wereld waarin we leven. Met het presenteren van internationale voorstellingen door excellente makers van over de hele wereld biedt het Holland Festival een unieke kans om in aanraking te komen met allerlei vernieuwende en grensverleggende vormen van podiumkunsten. Meer info hier.'
(bron: Holland Festival)
Over KesselsKramer
'KesselsKramer is een onafhankelijk communicatiebureau opgericht in 1996 en gevestigd in Amsterdam, Den Haag, en Londen. Het bureau maakt graag ‘reclame voor mensen die niet van reclame houden’ en doet dit onder andere voor merken zoals citizenM, ARTE, Hasbro Monopoly en Dopper. Zie ook hier.'
(bron: KesselsKramer)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pitchen tussen wolken en zand met... 13-06-2025
- Allianz Direct stunt met bold... 13-06-2025
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid... 13-06-2025
- KVK speelt met realiteit in nieuwe... 11-06-2025
- Karvan Cévitam mixt verfrissende... 11-06-2025
- Jysk investeert in merkbeleving en... 10-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation