Medicore zoekt samenwerking voor marcom en lancering datadriven producten

- Bureaus
- 5 jun 2024 @ 18:11
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Nieuwe klantMarketing
- 5 jun 2024 @ 18:11
- Peter van Woensel Kooy
Medicore is een toonaangevende speler in de gezondheidszorg-tech, die geavanceerde en gebruiksvriendelijke softwareoplossingen voor zorgverleners biedt. Een partnership met Studio Fik moet het merk nu verder optillen.
De samenwerking richt zich zowel op communicatievraagstukken als op creatieve input voor productontwikkeling die Medicore doet. Met een focus op innovatie en kwaliteit wil Medicore de zorgsector transformeren door middel van technologie en data.
De samenwerking tussen Studio Fik en Medicore zal niet alleen gericht zijn op het verbeteren van marketingstrategie en communicatie-uitingen, maar ook op het leveren van creatieve input voor de lancering van nieuwe datagedreven producten die zorgverleners ondersteunen bij het nemen van beslissingen. 'Wij zijn blij met de samenwerking', zegt Siep Kosse, CEO van Medicore. 'Hun creatieve expertise en strategische inzichten helpen ons bij het laten landen van innovaties die het werk van zorgprofessionals ingrijpend zullen verbeteren.' Pepijn Rooijens, creatief directeur van Studio Fik, voegt hieraan toe: 'Heel mooi dat we in een vroeg stadium creatieve ideeën kunnen bedenkende die helpen bij de productontwikkeling.'
(PvWK, foto: Sasun Bughdaryan | Unsplash)
Over Medicore
'Medicore biedt innovatieve datagedreven softwareoplossingen voor de GGZ, jeugdzorg en zelfstandige klinieken. Medicore helpt zorgverleners om efficiënter en effectiever te werken, met als uiteindelijk doel de zorgkwaliteit te verbeteren.'
(bron: Medicore)
Over Studio Fik
'Studio Fik is een multidisciplinair creatief adviesbureau dat gespecialiseerd is in positionering, strategie, conceptontwikkeling, communicatie en design. Met een multidisciplinair team van experts helpt Studio Fik merken met hun positionering en om die op een authentieke en impactvolle manier te communiceren.'
(bron: SF)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers