Dille & Kamille kiest The Valley

Dille & Kamille kiest The Valley
  • Bureaus
  • 2 mrt 2021 @ 14:13
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenRetail

Creatief bureau The Valley in Amsterdam gaat aan de slag met de merkactiviteiten van woonwinkelketen Dille & Kamille. Een pitch ging aan deze keuze vooraf.

Dille & Kamille heeft 36 winkels in Nederland en België. In oktober dit jaar opent het familiebedrijf zijn eerste winkel in Duitsland. Door de samenwerking met The Valley moet het merk 'bekender en geliefder' bij een breed publiek worden, daarnaast staat het ontwikkelen en uitrollen van 'innovatieve en onderscheidende businessconcepten' op de planning.

Hans Geels, CEO van Dille & Kamille, zegt: 'We willen met Dille & Kamille onze impact vergroten en tijdens de bureaupitch zagen we dat The Valley ons merk en DNA echt begrijpt. We zijn ervan overtuigd dat de samenwerking zal bijdragen aan de gewenste creatieve innovatie en ontwikkeling van ons merk en concept.'

Philip Kok, CEO van The Valley, vult aan: 'Het verhaal van Dille & Kamille is het tegengeluid dat deze tijd nodig heeft en waar de consument naar verlangt. We delen de ambitie om de bezielende levensstijl rondom het merk bij een groter publiek onder de aandacht te krijgen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken