Salsa Shop kiest Buutvrij als creatief partner

- Bureaus
- 9 sep 2025 @ 14:37
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 sep 2025 @ 14:37
- Kel Koenen
Fast casual Mexicaans eten, maar dan écht goed. Daarmee verovert Salsa Shop sinds 2014 de Nederlandse markt – en nu ligt de focus op Europa. Voor die volgende stap kiest het merk Buutvrij for life als creatief bureau.
Na een bureau-oriëntatie met vijf partijen viel de keuze op Buutvrij. Volgens Louis van Salsa Shop was de klik direct voelbaar: ‘We zoeken een merkverhaal dat net zo uitgesproken, vers en lekker is als ons eten. Buutvrij snapt dat. Ze denken net even anders, houden het menselijk en hebben bewezen dat ze merken een verhaal kunnen geven dat echt blijft hangen en waar mensen over gaan praten.’
De komende maanden werken Salsa Shop en Buutvrij aan een nieuwe merkcampagne die start met een awareness push in Amsterdam en daarna landelijk wordt uitgerold. Met stevige ambities! ‘We willen de Chipotle van Europa worden, maar dan op onze eigen manier. Met smaak. Met liefde. En met een verhaal dat mensen raakt, blijft hangen en wat ze willen doorvertellen.’
Ook Buutvrij ziet uit naar de samenwerking. Reuben Alexander: ‘Salsa Shop is precies het soort merk waar ons hart sneller van gaat kloppen. Ze hebben een prachtige missie, een mooi product: gezond en vers eten in een wereld van fast food. Daarnaast heeft het team behoorlijk veel ambitie en zitten we rechtstreeks met de oprichters aan tafel. Dat is een fijne combinatie. Heel veel zin om samen aan iets te bouwen dat groter is dan reclame; een merk waar je niet omheen kunt.’
De pitch werd begeleid door Jeroen van Eck van Ad Chef.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
- Heyoo.ai bouwt platform voor... 08-09-2025
- Recordaantal inzendingen voor Effie... 05-09-2025
- De Koffiejongens positioneren zich... 05-09-2025
- Campagne zet trotse Hartmakers in... 05-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes