Obvion lanceert platform 'Zo wil ik wonen'

Obvion lanceert platform 'Zo wil ik wonen'
  • Content
  • 18 nov 2014 @ 08:35
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

Hypotheekverstrekker Obvion heeft het platform ‘Zo wil ik wonen’ gelanceerd. Op het platform staan inspirerende verhalen, blogs, testen en infographics die consumenten helpen bij het nemen van woonbeslissingen.

Cynthia Tulp, Manager Marketing, Communicatie en Sales: ‘Iedereen in Nederland krijgt te maken met vragen als het gaat om wonen. Waar je bijvoorbeeld wilt wonen – in de stad of op het platteland? In de buurt van een centrum of in een buitenwijk met veel voorzieningen voor kinderen? En kies je voor de romantiek van een oud huis, of de gemakken van een nieuwbouwwoning? In dat proces willen we mensen helpen en inspireren. Daarom zijn we met dit platform gestart.

Op ‘Zo wil ik wonen’ komen verhalen van mensen aan bod die bekende woondilemma’s schetsen, en laat zien welke oplossingen hiervoor mogelijk zijn. Plussen en minnen vormen vaak de rode draad in de verhalen. Zo inspireert het platform bij het nemen van belangrijke woonbeslissingen.

Bredere communicatiestrategie

De introductie van het platform is onderdeel van een bredere communicatiestrategie van de hypotheekverstrekker. Daarin kijkt Obvion naar wat consumenten belangrijk vinden als het gaat om wonen en de vragen die ze daarbij ervaren. Dat gaat verder dan alleen de vraag welke hypotheek het beste aansluit. Tulp: ‘Bijvoorbeeld de vraag of iemand wil verbouwen of verhuizen. We zetten bij dat soort vragen de plussen en minnen van zo’n dilemma op een rij. Daarbij kijken we verder dan wat er specifiek binnen onze eigen business ligt.’

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken