Nieuw YouTube-kanaal: 'De mondhygiënist'

Nieuw YouTube-kanaal: 'De mondhygiënist'
  • Content
  • 30 mei 2016 @ 14:06
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentVideoContent

Mondhygiënisten kunnen vanaf vandaag antwoord vinden op vraagstukken uit de dagelijkse mondzorgpraktijk. Op het nieuwe YouTube-kanaal 'De mondhygiënist' worden thema's als poetsinstructies en het effect van medicatie op de mond behandeld in diverse video's. CB12 Mondspoeling heeft dit initiatief samen met contentmarketingbureau LVB Networks en mondzorgpraktijk 'Alle monden gezond' in werking gezet.

Het doel van CB12 met dit YouTube-kanaal is om de samenwerking met mondhygiënisten in Nederland te versterken. Een rondvraag bij verschillende mondhygiënisten leerde CB12 dat er binnen de beroepsgroep behoefte is aan praktische video's die antwoord geven op vraagstukken zoals: 'Wat is de invloed van medicatie op de speekselproductie?' Het kanaal wordt gepromoot door online platform Meda Connects van fabrikant CB12, Meda Pharma. 

Linda van de Veen van CB12 laat weten: 'Met het YouTube kanaal bouwen wij verder aan onze strategie om actief te investeren in voorlichting en advies aan dentale professionals. We zien dat er behoefte is aan heldere antwoorden op dagelijks terugkerende vragen uit de praktijk. De verschillende korte en visueel aantrekkelijke video’s haken hier goed op in.'

Ga voor meer informatie naar de website van het YouTube-kanaal.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken