LVB Networks 6 keer genomineerd bij internationale contentmarketing awards

10okt 201713:05
  • Content
  • 9921 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentAward

nieuws Contentmarketingbureau LVB Networks is dit jaar zes keer genomineerd bij twee internationale award ceremonies. Vier nominaties zijn bij de CMA International Content Marketing Awards behaald en twee nominaties zijn verkregen bij de Drum Content Awards.

Aart Lensink, directeur LVB Networks, laat weten: 'Internationaal er bovenuit springen is altijd een beloning. Deze nominaties vertellen ons dat we de juiste focus hebben voor onze klanten. Het is goed om te zien dat content die concrete doelstellingen behaalt ook door ervaren experts in ons vak wordt gewaardeerd.'

CMA International Content Marketing Awards 2017
Met 400 inzendingen van 135 bureaus uit 23 landen is de concurrentie groot. De nominaties die LVB heeft behaald zijn in de volgende categorieën:

  • Best B2B - Uitblinkers, Ziggo Zakelijk
  • Best Distribution Strategy - Journey of Blood, Sanquin
  • Best Video singular - Achter de knoppen bij de Amsterdam ArenA, Nuon Zakelijk
  • Best Video series - Niets te verbergen, Livera

Drum Content Awards 2017
Voor het derde jaar op rij organiseert marketingwebsite The Drum deze awards om toptalent op het gebied van contentmarketing te belonen. De nominaties die LVB heeft gekregen zijn voor:

  • Best not for profit / charity content marketing campaign / strategy: Journey of Blood, Sanquin
  • Best retail content marketing strategy / campaign: Niets te verbergen, Livera

Uitreikingen
Op dinsdag 7 november maakt de Drum Content Awards de winnaars bekend en op dinsdag 28 november de CMA International Content Marketing Awards. Beide awards ceremonies vinden plaats in Londen.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content