BN'ers duiden eigen Instagramprofiel
- Content
- 23 aug 2019 @ 09:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaContent
- 23 aug 2019 @ 09:31
- Lucas Boon
In een nieuw social format van KPN genaamd Instaview gaat presentator Patrick Lodiers (links) samen met BN'ers op zoek naar de verhalen achter hun Instagramprofiel. Lodiers ontwikkelde het format samen met N=Content, het contentlabel van reclamebureau N=5.
De bekende Nederlanders geven gedurende de interviews met Lodiers een inkijkje in hun online en offline wereld. Zo vertelt Frank van der Lende (DJ bij 3FM) over de ziekte van zijn vader die haaks staat op zijn voornamelijk vrolijke Instagram-foto's en horen we hoe voormalig BNN'er Dennis Storm (op de foto rechts) de televisiewereld verruilde voor een minimalistische levensstijl.
Patrick Lodiers: 'Instagram is een mooi medium om foto's op te delen, maar het legt ook het gat bloot van wie we zijn en willen zijn. Als interviewer is dit een prachtig startpunt voor een mooi gesprek.'
Twee werelden
Lodiers ontwikkelde het concept samen met Anne Stokvis, hoofdredacteur van N=Content. Het format is vervolgens gepitcht bij KPN. Monique Bergers, directeur van N=Content, zegt: 'Vanuit ons netwerk zien we dat veel televisiemakers met ideeën rondlopen, maar die niet altijd direct kwijt kunnen bij de bestaande zenders. En dat terwijl merken steeds meer behoefte hebben aan inhoudelijke en onderscheidende content. Met Instaview brengen wij deze twee werelden samen.'
Instaview is bekijken op het Instagram-account van KPN.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert jongeren geen schulden te...
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of the Planet of the Apes'
- Campagne tegen MS laat de ziekte door kinderogen zien
- ABN Amro en Straat ontwerpen postzegel tegen fraude
- Wervingscampagne zet in op mooie kanten openbaar vervoer
- Plastic Soup Foundation lanceert AI-campagnefilm 'Life of...
Laatste Nieuws
- Plastic Soup Foundation lanceert... 17-05-2024
- Wervingscampagne zet in op mooie... 16-05-2024
- ABN Amro en Straat ontwerpen... 16-05-2024
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert... 15-05-2024
- Campagne tegen MS laat de ziekte... 15-05-2024
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of... 14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing