Happn en Elle lanceren podcast over moderne liefde

Happn en Elle lanceren podcast over moderne liefde
  • Content
  • 18 nov 2019 @ 11:13
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Content

Modetijdschrift Elle en dating-app Happn lanceren een podcastserie over moderne liefde: Love Matters.

De serie staat in het teken van de verschillende vormen liefde die vandaag de dag voorkomen, van traditioneel tot experimenteel. Diverse liefdeskoppels worden uitgenodigd om hun verhaal te vertellen. Malu de Bont, redacteur bij Elle, interviewt de deelnemers apart, zodat zij open en ongedwongen over hun relatie kunnen praten.

Jennifer Faura, communicatiemanager bij Happn, laat weten: 'We zijn verheug om samen met Elle deze podcast te maken. Bij Happn vinden we het belangrijk om moderne liefde in kaart te brengen; er zijn namelijk meerdere manieren om lief te hebben. We willen het gehele spectrum van liefde behandelen, juist in deze tijd waarin veel nadruk ligt op het vinden van de perfecte partner. Hopelijk kan deze podcast verheldering brengen en inspireren om buiten de gebaande paden te kijken.'

Love Matters is te beluisteren via Spotify en iTunes.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken