[box-toernooi] De Vegetariërsbond komt met eigen Vegetarische 'Verwenbox'

[box-toernooi] De Vegetariërsbond komt met eigen Vegetarische 'Verwenbox'
  • Food-en-retail
  • 18 nov 2015 @ 16:02
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • InnovatieFood

In het 'box-toernooi' mengt zich nu ook De Vegetariërsbond. hun 'Lekker.Vegetarisch Verwenbox' is naar eigen zeggen gevuld met 'hoogwaardige kook- en verwenproducten' van de merken AOV, Fair Trade Original, Kumar’s, Lima, Piramide, Provamel, Thermen Bussloo, Verstegen en Vitals. Hij kost nog geen tientje en is vooral bedoeld als promotie van groene gezonde waar.

De Vegetariërsbond wil iedereen laten proeven van de geheimen van de vegetarische keuken, stelt men. 'Wij helpen mensen en bedrijven bij hun keuze voor lekker, gezond en bewust vegetarisch eten. Dit doen we door het geven van tips en informatie en het organiseren van evenementen waarbij geproefd kan worden van smakelijke vleesloze gerechten.' In dat licht moet de introductie van de nieuwste maalotijdbox gezien worden, waarin ook andere zaken zoals een vrijkaart voor Thermen Bussloo. 'Als extra ontvang je ook zeven prachtige inspiratie- en recept bewaarkaarten, samengesteld en geschreven door onze foodinspirator Jacinta Bokma.' De 'Lekker.Vegetarisch Verwenbox' biedt tien 'verwen-producten' voor 9,95 euro, leden van de bond betalen de helft. Dit bedrag is inclusief verzendkosten. De waarde van de inhoud is 40 euro, zo wordt beloofd. Meer info vindt u hier. In het 'box-toernooi' hebben zich intussen al veel partijen en retailers gemengd, sinds deze week ook Jumbo. (PvWK)

De argumenten volgens de bond om de doos te bestellen:

Een Verwenbox helemaal speciaal voor jou samengesteld als je:

  • van lekker vegetarisch eten houdt en
  • oog hebt voor de kwaliteit van de ingrediënten
  • lijf en leden graag een gezonde ‘boost’ geeft
  • open staat voor inspirerende producten die passen
  • kiest voor een bewuste levensstijl
  • blij wordt van een pakket met flinke feel good factor
  • er van houdt om verrast te worden.

    (bron + foto: DVB)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken