Samsung claimt Het Jachtseizoen van StukTV
- Media
- 14 sep 2017 @ 11:31
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentTelevisie
- 14 sep 2017 @ 11:31
- Redactie MarketingTribune
Zaterdag 16 september om 17.00 uur start de tweede editie van het format Het Jachtseizoen op het YouTube-kanaal van StukTV. Nieuw dit seizoen is de app, waarmee jongeren zelf Het Jachtseizoen spelen met vrienden. Hiermee wil StukTV het buitenspelen onder jongeren stimuleren.
In dit seizoen van elf afleveringen openen Giel de Winter, Thomas van der Vlugt en Stefan Jurriens iedere week de jacht op een Bekende Nederlander. Per aflevering is op een natuurlijke en authentieke manier een USP van een Samsung-productlijn verwerkt.
Gehuld in een oranje gevangenisoverall en met een voorsprong van twintig minuten moeten de BN'ers zonder geld of telefoon proberen uit handen te blijven van de mannen van StukTV.
Elke tien minuten stuurt een Samsung GPS-tracker hun locatie naar Giel, Thomas en Stefan, die beschikken over een snelle bus gevuld met alle communicatiemiddelen van Samsung, zoals de Galaxy S8, de Tab S3 en een drone. De mannen van StukTV dragen een Gear S3, de boef draagt een Gear Fit2 Pro en de verhoorsessies worden in 360-graden gefilmd met een Gear 360.
Tijdens de eerste zes weken maken deelnemers van de app zelfs kans op een felbegeerde rol als boef in de laatste aflevering van dit seizoen.
De eerste twee BN'ers waarop wordt gejaagd zijn Jonna Fraser en Nikkie de Jager.
Gerben van Walt Meijer, marketing manager mobile van Samsung Nederland: 'Onze toestellen werken niet onafhankelijk van elkaar, maar vormen een waar ecosysteem. Door de naadloze integratie van dit ecosysteem kunnen de mannen van StukTV bij Het Jachtseizoen optimaal gebruik maken van de beschikbare communicatiemiddelen. Gezien de rol van de smartphone in het dagelijks leven van jongeren willen we met deze samenwerking een actieve levensstijl stimuleren.'
De campagne wordt ondersteund met in-app promotie, TV-promo's en billboards.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Age Sluis (Linda): We focussen steeds meer op waarde toevoegen...
- Ziggo Sport verwerft triple CL uitzendrechten
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even tot hier best bekeken
- Warc Global Advertising Trends: Social piekt
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina over van DPG Media
- Audioreclamebestedingen stijgen 10,2
Laatste Nieuws
- Warc Global Advertising Trends:... 08-05-2024
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even... 08-05-2024
- Audioreclamebestedingen stijgen 10,207-05-2024
- Age Sluis (Linda): We focussen... 02-05-2024
- Coldeweijer start speciale... 01-05-2024
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina... 01-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing