NEP The Netherlands benoemt Leo Smeding tot CCO
- Bureaus
- 11 jan 2023 @ 07:34
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 jan 2023 @ 07:34
- Michiel van Zaane
Met de aanstelling van Leo Smeding als CCO heeft NEP The Netherlands broadcast services haar leadership team, bestaande uit een driekoppige directie en zeven Business Unit Directors, vernieuwd.
Smeding start op 1 februari 2023 in deze rol en volgt daarmee Richard van Kooij op die NEP na 10 jaar heeft verlaten voor een nieuwe uitdaging. Smeding heeft ruime ervaring in de broadcast industrie. Zo bekleedde hij verschillende leidinggevende rollen bij diverse mediabedrijven waaronder de laatste vijf jaar als Global Strategic Account Manager bij Grass Valley.
Arjan van Westerloo (CEO): ‘NEP is de afgelopen jaren in rap tempo uitgegroeid tot een zeer veelzijdig bedrijf met een breed portfolio en internationale dienstverlening. De uitdagingen in een snel veranderende en steeds complexere markt vroegen om een vernieuwd leadership team met een bijbehorende hernieuwde interne business unit structuur. Met de komst van Leo Smeding als CCO, Frank ter Weeme als CFO en de recente aanstelling van Marcel Koutstaal als Business Unit Director Content Publication, is het leadership team van NEP vernieuwd en versterkt en zullen we in de komende periode het vernieuwde bedrijf verder vorm gaan geven.’
Smeding: ‘Vanuit mijn tijd bij Grass Valley ken ik NEP en veel collega’s al jarenlang en ik verheug me erop in een nieuwe, maar ook grotendeels bekende omgeving te starten in de rol van CCO. Ik heb veel expertise en ervaring in het ontwikkelen en implementeren van strategische sales plannen en ik denk dat ik voor NEP van toegevoegde waarde kan zijn in deze complexe en veranderende markt. Ik verheug me erop om bij te dragen aan het verder toekomstbestendig maken van deze mooie organisatie.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing