Oranje Fonds kiest voor UM
- Bureaus
- 5 jan 2023 @ 11:01
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 jan 2023 @ 11:01
- Sjaak Hoogkamer
Na een korte bureau-oriëntatie heeft Het Oranje Fonds gekozen voor UM. Het bureau neemt per direct de volledige offline mediastrategie, planning en inkoop voor haar rekening.
Het Oranje Fonds is volgens UM ‘sinds medio 2021 bezig met een herpositionering.' Vanuit de merkbelofte ‘ertoedoen’ wil zij haar inhoudsbekendheid vergroten en vanuit betekenisvolle communicatie haar impactdoelstellingen bereiken.
Hoofd Communicatie en Merk Oranje Fonds Annette Reijersen van Buuren: ‘Dit vraagt ook om authentieke gedragsverandering vanuit diverse doelgroepen. Ook 2023 is daarom een belangrijk jaar waarin ze haar ambitieuze missie verder vormgeeft met stevige doelstellingen op het gebied van merk en communicatie.’
Het Oranje Fonds heeft als missie dat niemand er alleen voor staat en iedereen mee kan doen in onze samenleving, aldus Reijersen van Buuren. ‘Hiertoe zetten wij binnen diverse interventies communicatie in die echt impact moet maken. Onze ambitieuze doelstellingen vragen ook om een sterk merk. In UM zien wij de strategische mediapartner die ons verder gaat helpen hiermee. UM heeft ervaring met een diversiteit aan accounts en doelgroepen die past bij wat wij nodig hebben.’
Carolien van ’t Hek, CEO UM: ‘De missie en het werk van het Oranje Fonds spreekt mij persoonlijk heel erg aan. #Jijdoetertoe past ook ontzettend goed bij onze eigen cultuur binnen UM en die dynamiek van gedeelde waarden merk je gelijk in onze samenwerking.’
Het Oranje Fonds krijgt steun van o.a. de Nationale Postcode Loterij, de Nederlandse Loterij, Vrienden en diverse andere partners. Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima zijn het beschermpaar van het Oranje Fonds.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing