Greenchoice introduceert 'positieve energie' in nieuwe merkcampagne
- Bureaus
- 15 mei 2023 @ 10:05
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 15 mei 2023 @ 10:05
- Michiel van Zaane
Greenchoice is op 15 mei gestart met een nieuwe merkcampagne met als merkbelofte 'groene keuzes laten werken voor jou’. De campagne zet in op ‘positieve energie’Born05 tekent voor campagnestrategie, concept en productie.
‘Positieve energie omschrijft de kracht die ons al ruim twintig jaar drijft om te bouwen aan een energietransitie die niet alleen vóór, maar ook ván iedereen is. We kijken optimistisch naar morgen en werken samen met collega’s, klanten en partners om de wereld om ons heen stap voor stap een stukje vrolijker te maken. En daarbij vragen we onszelf bij alles wat we doen af: ‘geeft dit positieve energie’?’ zegt Stefan Mooren, Lead Merk & Missie bij Greenchoice.
De commercial, inclusief soundtrack, is de komende tijd op tv en online te zien. Daarnaast wordt ‘positieve energie’ het overkoepelende thema van online campagnes, content, merkactivaties en verschillende andere communicatieactiviteiten. Via een interne lancering worden ook de Greenchoice-medewerkers (en die van dochterondernemingen KiesZon en Everday) bij de nieuwe merkcampagne betrokken.
‘Positieve energie is een rijk en rekbaar creatief concept en daarmee een perfect vertrekpunt voor de Greenchoice content en campagnes in de komende jaren. In de betekenis van de pay-off liggen talloze haakjes om de doelgroep op elk niveau van onze communicatie extra ‘what’s in it for me’ te bieden’ sluit Ron de Bruijn, Creative Lead bij Born05, af. ‘Het geeft abstracte termen als groen en duurzaam een meer menselijk gevoel.’
Credits:
Opdrachtgever: Greenchoice
Creatief bureau: Born05
Directors: Jurian Gravett & Lars Brink
Sound design: Public Audio
Productie: Studio Studio
Post productie: Studio Studio & The Compound
Mediabureau: Dentsu
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Cannes Lions benoemt Unilever tot... 13-05-2024
- Start campagne 'iDeal wordt nog wat... 13-05-2024
- Lemon laat koala kinderen roepen 10-05-2024
- De marketingtransfers van week 19,... 10-05-2024
- Dutch Creativity Awards 2024: 100... 09-05-2024
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing