Lang zal ze niet leven: 3FM in actie tegen ALS

Lang zal ze niet leven: 3FM in actie tegen ALS
  • Bureaus
  • 23 nov 2023 @ 08:03
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

3FM Serious Request komt dit jaar in actie tegen spierziekte ALS. In de week voor kerst van 17 t/m 24 december zamelen de 3FM-dj’s geld in vanuit het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen.

DJ’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman zetten zich dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen door 24 uur per dag live radio te maken en platen te draaien voor donaties. Tegelijkertijd met de campagne van NPO 3FM loopt er ook een TV-campagne (met andere content) voor ALS via Socutera. De campagne van 3FM Serious Request en de campagne van Stichting ALS Nederland haken op elkaar in met Serious Request als vehikel voor fondsenwerving en publieke aandacht.

Beide campagnes zijn bedacht en geproduceerd door brand agency Brand New Live. De gebruikte middelen voor deze campagnes zijn TVC's van 90" en 30" en radiospots.

Credits:
Opdrachtgever: Stichting ALS Nederland - Frederique Kram, Kiki Kruize, Liesbeth de Groot
Bureau: Brand New Live
Strategie: Mathieu Grob
Concept: Mathieu Grob
Account: Chris Havinga
Producer agency: Lonneke Schaap
Production TVC: TimmerTV
Editing TVC: Kris Androg
Director TVC: Stephan Timmer
Muziek TVC: Loulou & Lou



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken