Team Lewis stelt vier nieuwe medewerkers aan
- Bureaus
- 21 dec 2023 @ 09:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 dec 2023 @ 09:08
- Michiel van Zaane
Internationaal PR- en marketingbureau Team Lewis heeft vier nieuwe collega’s aangesteld. Nathalie Schuijlenburg, Caroline de Looze, Céline Kroon en Michelle Swartjes vervullen diverse functies binnen het bureau.
In Amsterdam is Nathalie Schuijlenburg (30) onlangs gestart als Campaign Manager. Hiervoor werkte Nathalie bij Omnicom PR Group, waar ze ruime kennis opdeed in public relations, concept- en strategieontwikkeling en accountmanagement. Als Campaign Manager overziet Nathalie de campagnes voor een aantal lifestyle-klanten, waarbij ze zich inzet om duurzame klantrelaties op te bouwen en gezamenlijk doeltreffende campagnes te realiseren.
Caroline de Looze (33) start ook in Amsterdam, in de rol van Talent Manager Benelux. Caroline is geboren en opgegroeid in België, en woont nu in Nederland. Als ervaren recruiter put ze uit zowel haar brede kennis, als ook uit haar diepgaand inzicht in de Belgische cultuur. Ook is Caroline verantwoordelijk voor trainingsprogramma’s die medewerkers helpen in hun professionele en persoonlijke ontwikkeling.
In Eindhoven is Céline Kroon (25) aangesteld als Senior Campaign Executive. Haar focus bij Team Lewis ligt op betaalde en organische socialmediacampagnes voor klanten. Voorafgaand aan deze rol deed Céline bureau-ervaring op als Social Media Manager & Marketeer bij Full Frame.
Ook Michelle Swartjes (30) versterkt het team in Eindhoven als Senior Content Executive. Michelle is gespecialiseerd in B2B-copy en heeft eerder gewerkt voor klanten in tech en accountancy.
Vera Kops, Vice President Benelux & Consumer EMEA bij Team Lewis, is verheugd over de komst van de vier nieuwe collega’s. ‘Met deze uitbreiding van onze teams in Amsterdam en Eindhoven halen we volop kennis, creativiteit en ervaring in huis die van waarde zijn voor onze klanten. We kijken ernaar uit om samen met hen impactvolle campagnes te ontwikkelen en klanten te verrassen met nieuwe inzichten en ideeën.’
Foto: V.l.n.r. Michelle Swartjes, Nathalie Schuijlenburg, Celine Kroon en Caroline de Looze.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op jongere doelgroep
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing