Counter en ABCommunication gaan Beneluxwijde strategische samenwerking aan

Counter en ABCommunication gaan Beneluxwijde strategische samenwerking aan
  • Bureaus
  • 8 mei 2024 @ 07:29
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Allround storytelling bureau Counter in Zaandam en het Belgische pr-bureau ABCommunication gaan strategisch samenwerken om merken in de Benelux te helpen met communicatie en pr.

Afgelopen twee jaar werkten de bureaus al samen op verschillende accounts. Raymond Bresching, mede-eigenaar en communicatiestrateeg bij Counter: ‘De samenwerking met ABCommunication is succesvol en leuk! Het smaakt naar meer en daarom maken we onze samenwerking officieel.’

ABCommunication, gevestigd in het Vlaams-Brabantse Tienen, is een creatief bureau gespecialiseerd in pr, social media en influencer marketing. Het bureau heeft ervaring in de tech-, lifestyle- en FMCG-sector en werkt voor merken zoals Aldi, Sony PlayStation en Victoria Benelux. Wim Coeckelbergh, eigenaar van ABCommunication, benadrukt het succes van eerdere samenwerkingen: ‘De afgelopen twee jaar leert ons dat de samenwerking met Counter vruchtbaar is gebleken. Door onze gecombineerde expertise in Nederland en België kunnen we onze klanten beter binnen de verschillende markten helpen.’

Counter werkt voor merken als Mourik, ALD Automotive en EasyPark. Bresching: ‘We werken steeds vaker internationaal samen. Zo werken we ook al samen met andere onafhankelijke bureaus in Duitsland, Frankrijk en Scandinavië. Daarover volgt later vast meer.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken