Nuon en LVB genomineerd voor Gouden Reiger

Nuon en LVB genomineerd voor Gouden Reiger
  • Content
  • 1 okt 2018 @ 16:22
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoContentCampagnesAwards

Nuon en LVB zijn genomineerd voor een Gouden Reiger (filmprijs). Met de videodocumentaire 'Achter de knoppen bij Thialf' voor Nuon Zakelijk zijn het merk en bureau in de race voor een award in de categorie kwaliteit/vakmanschap.

In de documentaire is een kijkje achter de schermen bij Thialf te zien in de aanloop naar het Olympisch Kwalificatie Toernooi. Aart Lensink, directeur LVB, laat weten: 'Nuon steekt elk kwartaal zijn nek uit door te investeren in een kwalitatief hoogwaardige documentaire. Een documentaire, specifiek gericht op ondernemend Nederland, maar in inhoud en beeldtaal zo gemaakt dat het een grote doelgroep aanspreekt.'

De Thialf-documentaire maakt deel uit van de documentaireserie 'Achter de knoppen'. Dit format is onderdeel van de contentstrategie Energiekenners, die LVB met Nuon Zakelijk ontwikkelde.

Over

De Gouden Reiger omschrijft zichzelf als één van de meest prestigieuze filmprijzen van Nederland en wordt uitgereikt aan de beste opdrachtfims (corporate films, bedrijfsfilms, webvideo) van het jaar. Uit de 66 inzendingen dit jaar zijn er 21 genomineerden gekozen binnen drie categorieën. Op 1 november vindt de uitreiking plaats in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam.

Bekijk de documentaire hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken