Malibu Games: 32 influencers gaan strijd met elkaar aan
- Content
- 21 mei 2019 @ 10:49
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesInfluencermarketing
- 21 mei 2019 @ 10:49
- Lucas Boon
Malibu wil het meest besproken drankmerk van deze zomer worden en lanceert daarom de Malibu Games. De wereldwijde campagne bestaat een groot event en brengt 32 influencers uit negen verschillende landen samen die de strijd met elkaar aangaan.
Onder hen de Nederlandse influencers Kaj Gorgels en Gwen van Poorten. De campagne, ontwikkeld door Virtue (het creatieve bureau van Vice), speelt in op veranderingen in kijkersgedrag en gewoontes van jonge mensen. Malibu evolueert dit concept naar een serie, live-event en 'een emotionele rollercoaster'. De Malibu Games vindt dit jaar voor de tweede keer plaats.
De campagne wordt afgetrapt met een driedaags event in de Dominicaanse Republiek. De infuencers moeten de bekendheid van de Games en daarmee het bereik van het merk vervolgens vergroten. De content wordt gedurende de hele zomer gedeeld op maliburumdrinks.com.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wervingscampagne zet in op mooie... 16-05-2024
- ABN Amro en Straat ontwerpen... 16-05-2024
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert... 15-05-2024
- Campagne tegen MS laat de ziekte... 15-05-2024
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of... 14-05-2024
- Shop-in-shop concept MediaMarkt en... 01-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing