BN'ers duiden eigen Instagramprofiel

BN'ers duiden eigen Instagramprofiel
  • Content
  • 23 aug 2019 @ 09:31
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social mediaContent

In een nieuw social format van KPN genaamd Instaview gaat presentator Patrick Lodiers (links) samen met BN'ers op zoek naar de verhalen achter hun Instagramprofiel. Lodiers ontwikkelde het format samen met N=Content, het contentlabel van reclamebureau N=5.

De bekende Nederlanders geven gedurende de interviews met Lodiers een inkijkje in hun online en offline wereld. Zo vertelt Frank van der Lende (DJ bij 3FM) over de ziekte van zijn vader die haaks staat op zijn voornamelijk vrolijke Instagram-foto's en horen we hoe voormalig BNN'er Dennis Storm (op de foto rechts) de televisiewereld verruilde voor een minimalistische levensstijl.

Patrick Lodiers: 'Instagram is een mooi medium om foto's op te delen, maar het legt ook het gat bloot van wie we zijn en willen zijn. Als interviewer is dit een prachtig startpunt voor een mooi gesprek.'

Twee werelden

Lodiers ontwikkelde het concept samen met Anne Stokvis, hoofdredacteur van N=Content. Het format is vervolgens gepitcht bij KPN. Monique Bergers, directeur van N=Content, zegt: 'Vanuit ons netwerk zien we dat veel televisiemakers met ideeën rondlopen, maar die niet altijd direct kwijt kunnen bij de bestaande zenders. En dat terwijl merken steeds meer behoefte hebben aan inhoudelijke en onderscheidende content. Met Instaview brengen wij deze twee werelden samen.'

Instaview is bekijken op het Instagram-account van KPN.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken