Eyewish kiest voor Studio Influence
- Content
- 17 okt 2019 @ 15:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Influencermarketing
- 17 okt 2019 @ 15:18
- Lucas Boon
Optiekketen Eyewish heeft Studio Influence gekozen als nieuwe partner voor het ontwikkelen van influencer marketingcampagnes.
Hieronder vallen zowel de doorlopende influencer marketingactiviteiten van Eyewish als merkcampagnes voor bijvoorbeeld Ray-Ban.
Coen Beekhuizen, brand manager bij Eyewish, over de keuze voor Studio Influence: 'Deze samenwerking gaat verder dan puur een campagnematige inzet. We willen influencers aan ons binden voor oprecht ambassadeurschap, waarbij we inzetten op onze online groei en community.'
Leonie Oude Elferink, oprichter van Studio Influence, voegt daaraan toe: 'Ons doel is om het merkverhaal door te vertalen naar effectieve campagnes voor langdurige online zichtbaarheid en impact. Daarnaast dragen we als sparringpartner graag bij aan de interne kennis over dit nog relatief nieuwe marketingmiddel.'
Studio Influence werd in 2018 opgericht en werkt naast Eyewish ook voor optiekketen Pearle, beiden onderdeel van GrandVision.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Shop-in-shop concept MediaMarkt en... 01-05-2024
- Met een open mindset win je altijd... 30-04-2024
- Nieuwe campagne A.S.R. maakt... 30-04-2024
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing