Eyewish kiest voor Studio Influence

Eyewish kiest voor Studio Influence
  • Content
  • 17 okt 2019 @ 15:18
  • 16523 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Influencermarketing

Optiekketen Eyewish heeft Studio Influence gekozen als nieuwe partner voor het ontwikkelen van influencer marketingcampagnes.

Hieronder vallen zowel de doorlopende influencer marketingactiviteiten van Eyewish als merkcampagnes voor bijvoorbeeld Ray-Ban.

Coen Beekhuizen, brand manager bij Eyewish, over de keuze voor Studio Influence: 'Deze samenwerking gaat verder dan puur een campagnematige inzet. We willen influencers aan ons binden voor oprecht ambassadeurschap, waarbij we inzetten op onze online groei en community.'

Leonie Oude Elferink, oprichter van Studio Influence, voegt daaraan toe: 'Ons doel is om het merkverhaal door te vertalen naar effectieve campagnes voor langdurige online zichtbaarheid en impact. Daarnaast dragen we als sparringpartner graag bij aan de interne kennis over dit nog relatief nieuwe marketingmiddel.'

Studio Influence werd in 2018 opgericht en werkt naast Eyewish ook voor optiekketen Pearle, beiden onderdeel van GrandVision.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken