Kinderpostzegels en Hallmark maken speciale wenskaarten
- Algemeen
- 14 mei 2024 @ 09:47
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 mei 2024 @ 09:47
- Michiel van Zaane
Kinderpostzegels en Hallmark slaan de handen ineen om de komende jaren speciale wenskaartenseries voor de kinderpostzegelactie te maken. De samenwerking geldt in ieder geval voor de komende drie jaar.
De aftrap vindt plaats in het jaar dat Kinderpostzegels haar 100e verjaardag viert, terwijl Hallmark ook al meer dan 100 jaar bestaat. Het ontwerp van de postzegels en kaarten wordt eind juni onthuld.
De Hallmark kaartensets voor dit jaar worden verkocht aan de deur tijdens de kinderpostzegelactie van woensdag 25 september t/m woensdag 2 oktober 2024, en online via shop.kinderpostzegels.nl. Hallmark verkoopt de kaarten ook via de eigen webshop hallmark.nl, waar ze, voorzien van een persoonlijke boodschap, direct naar de ontvanger kunnen worden verstuurd. Volgend jaar zullen de speciale feestdagenkaarten ook via de retailverkooppunten van Hallmark verkrijgbaar zijn.
Impact maken
Met deze samenwerking wordt Hallmark een van de impactpartners van Kinderpostzegels. Beide organisaties vinden elkaar op de thema’s aandacht en verbinding, en in de wens om kinderen te helpen die er alleen voor staan. Sofie Vriends, directeur van Kinderpostzegels: ‘Zoals een kaartje en een postzegel bij elkaar horen, zo logisch is onze samenwerking. Hallmark staat voor de persoonlijke aandacht die ook wij zo belangrijk vinden. Kinderpostzegels zet zich in voor kinderen die er helemaal alleen voor staan, bijvoorbeeld door problemen thuis. We zorgen ervoor dat zij een stevig vangnet hebben en zich niet eenzaam voelen. Ik weet zeker dat de prachtige kaartenseries die voortkomen uit de samenwerking met Hallmark mensen zullen inspireren iets te doen voor kinderen die het moeilijk hebben.’
Waardevolle relaties
Ook Jan Willem Koch, Managing Director van Hallmark is blij met het partnership. ‘Wij geloven dat het leven draait om waardevolle relaties. Liefdevolle aandacht en onvoorwaardelijke support zijn daarbij essentieel. Wij zijn blij om een bijdrage te kunnen leveren aan het ondersteunen van kinderen voor wie die dingen niet vanzelfsprekend zijn. Passend bij onze missie om mensen te inspireren hun hart te laten spreken, zijn de themakaarten dit jaar speciaal ontworpen om de ontvanger in zijn of haar kracht te zetten. De kaarten zijn perfect om ook kinderen een ‘boost’ in het zelfvertrouwen te geven.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing