KPN en NSJ: driejarig partnership
- Sponsoring
- 2 mei 2024 @ 14:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 mei 2024 @ 14:44
- Sjaak Hoogkamer
KPN en het NN North Sea Jazz Festival slaan de handen ineen voor een driejarig partnership met ingang van de aankomende 47e editie van het festival.
KPN gelooft, naar eigen zeggen, in de kracht van verbinding. Onder meer door maatschappelijke activiteiten te ondersteunen die mensen samenbrengen: van het Nederlandse voetbal tot het Rijksmuseum en van het Concertgebouw tot scholieren die door ziekte vanuit huis in verbinding staan met hun schoolklas. En vanaf nu ook op het NN North Sea Jazz Festival.
Mark Versteegen, directeur Sponsoring bij KPN: ‘Livemuziek verbindt mensen op een bijzondere manier en North Sea Jazz is één van de meest prominente jazzfestivals ter wereld met een rijke historie. Daar herkennen we ons in. We kondigen dit partnership dan ook met trots aan en zetten alles op alles om onze klanten, muziekliefhebbers en zakelijke relaties, thuis of onderweg, kennis te laten maken met dit prachtige festival.’
Jan Willem Luyken, directeur NN North Sea Jazz: ‘Wij zijn trots om KPN als nieuwe partner welkom te heten. We delen niet alleen onze thuisbasis Rotterdam, maar ook het geloof in de verbindende kracht van livemuziek. Een solide fundament voor een succesvolle samenwerking.’
Ondersteuning KPN
Op locatie zorgt KPN voor mobiele oplaadpunten in omgebouwde telefooncellen. Ook adopteert KPN één van de podia en de NN North Sea Jazz Festivalapp, waarmee bezoekers een persoonlijk programma kunnen aanmaken voor de beste route over het festival. Bovendien zal KPN op zondag 14 juli via het KPN Mooiste Contact Fonds gasten uitnodigen voor wie een concert- of festivalbezoek niet vanzelfsprekend is, bijvoorbeeld door sociaal isolement of ouderdom.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marie-Stella-Maris steunt Wereld... 21-03-2025
- Cupra breidt betrokkenheid bij... 14-03-2025
- EasyToys en Steffie Weterings: It's... 13-03-2025
- Heineken sluit langdurig partnership... 11-03-2025
- Plus terug als Official Partner van... 04-03-2025
- Enterprise stuurt Ajax-fans op... 03-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center