Diervoedingsmerk Hill’s introduceert interactief instore billboard

Diervoedingsmerk Hill’s introduceert interactief instore billboard
  • Algemeen
  • 13 mei 2024 @ 09:09
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Huisdiervoedingsmerk Hill’s introduceert een interactief billboard in dierenwinkel Pet’s Place. Op de winkeldisplay is kat Kaja te zien, die op speelse wijze de aandacht trekt van het winkelend publiek.

Om de customer journey van het winkelend publiek te begeleiden, maken steeds meer merken gebruik van interactieve winkeldisplays. Deze stellen een merk in staat om een gedenkwaardige winkelervaring te creëren die naadloos aansluit bij de eisen van de consument. Hill’s speelt in op deze trend met de introductie van Kaja. Deze kat is t/m 15 mei te zien op een interactieve display bij Pet’s Place Gelderlandplein in Amsterdam. Met Kaja biedt het merk een interactieve winkelervaring aan het winkelend publiek. Kaja trekt de aandacht van voorbijgangers, waardoor zij potentiële klanten weet te bereiken en hun interesse in het merk vergroot.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken