Diervoedingsmerk Hill’s introduceert interactief instore billboard
- Algemeen
- 13 mei 2024 @ 09:09
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 mei 2024 @ 09:09
- Michiel van Zaane
Huisdiervoedingsmerk Hill’s introduceert een interactief billboard in dierenwinkel Pet’s Place. Op de winkeldisplay is kat Kaja te zien, die op speelse wijze de aandacht trekt van het winkelend publiek.
Om de customer journey van het winkelend publiek te begeleiden, maken steeds meer merken gebruik van interactieve winkeldisplays. Deze stellen een merk in staat om een gedenkwaardige winkelervaring te creëren die naadloos aansluit bij de eisen van de consument. Hill’s speelt in op deze trend met de introductie van Kaja. Deze kat is t/m 15 mei te zien op een interactieve display bij Pet’s Place Gelderlandplein in Amsterdam. Met Kaja biedt het merk een interactieve winkelervaring aan het winkelend publiek. Kaja trekt de aandacht van voorbijgangers, waardoor zij potentiële klanten weet te bereiken en hun interesse in het merk vergroot.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day