Lemon Scented Tea trekt Jasper Duijf aan
- Bureaus
- 17 mei 2024 @ 12:18
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 mei 2024 @ 12:18
- Sjaak Hoogkamer
Creatief bureau Lemon Scented Tea heeft Jasper Duijf benoemd tot lead van het label Lemon CXbyEX.
Als Lead CXbyEX gaat Duijf naar eigen zeggen ‘samen met het team van Lemon klantbeleving (CX) naar een hoger niveau tillen door juist de werknemerservaring (EX) te verbeteren en naadloos te integreren in het merk narratief.’
Duijf: ‘Medewerkers kunnen echt het verschil maken en voegen die menselijke touch toe waar consumenten naar verlangen. We willen merken helpen een dieper begrip te krijgen van de gewenste klantbeleving, medewerkers te empoweren en hen op creatieve wijze te betrekken in het merkverhaal. Om zo de gewenste cultuur te realiseren, de klanttevredenheid te verbeteren en merkloyaliteit te stimuleren.’
Met zijn ervaring in business strategie, strategische marketing en merkopbouw bij New Growth Strategies (TBWA), We Are Era (RTL) en verschillende eigen ondernemingen zal Duijf het team versterken en uitbreiden, met klanten in Nederland, Duitsland en de Verenigde Staten.
Gijsbregt Vijn, CEO van Lemon Scented Tea: ‘Jaspers passie voor strategie en ervaring in het sturing geven aan organisaties en het meekrijgen van medewerkers in een strategie en positionering, sluiten naadloos aan bij onze ambitie. Met Jasper aan boord zijn we klaar om grenzen te gaan verleggen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing