De Speld en Partners en Kakhiel gaan strategische samenwerking aan

De Speld en Partners en Kakhiel gaan strategische samenwerking aan
  • Content
  • 10 aug 2021 @ 09:41
  • 22601 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Influencermarketing
  • 10 aug 2021 @ 09:41
  • 22601 x gelezen
  • Ryan Baij

Kakhiel en De Speld & Partners gaan vanaf vandaag een strategische samenwerking aan met als doel humoristische branded content naar een hoger plan te tillen.

De twee humoristische platforms gaan zich samen richten op de marketeer en merken die echt willen opvallen met originele en verrassende creatieve uitingen waarmee merken wel binnenkomen bij hun publiek.

Jerome Kuijken, Managing Partner De Speld & Partners: ‘Kakhiel is een fantastische aanvulling op onze drie bestaande Speld-titels: de Speld, de Speld Sport en onze vrouwentitel de Pin. Kakhiel is met zijn herkenbare en superdroge humor een van de smaakmakers op social media. We zijn van mening dat we gezamenlijk humoristische branded content nog beter kunnen maken met nog meer bereik en positieve impact voor adverteerders. Door de groei in ons publiek zal het ook makkelijker voor marketeers worden om ons voor grotere campagnes in te zetten. Ook sluit ik niet uit uit dat we op termijn meer interessante humoristische titels aan het Speld netwerk zullen toevoegen.

Ook Kakhiel is verheugd over de samenwerking: ‘Jerome stuurde me een tijdje geleden een mail met ‘we moeten echt eens praten, jij en ik.’ Dat klonk vet serieus, maar toen ik daar op de koffie ging vertelde hij me ineens dit leuke plan, haha. Ik vind de Speld altijd vet lachen en de manier waarop ze met brandend content omgaan ook erg inspirerend. Doordat we allebei naast ons grote online bereik ook veel ervaring in de reclame hebben ben ik ervan overtuigd dat we samen een krachtig en onderscheidend platform kunnen bieden aan adverteerders die met humor en creativiteit willen opvallen. Kom maar op met die briefings!’

Zowel Kakhiel als De Speld & Partners hebben al branded contentgemaakt in het verleden. Kakhiel werkte voor o.a. Dorito’s, Bolletje, Volkswagen en Tele2 en De Speld & Partners voor o.a. ASN Bank, CZ, Milieudefensie en Oatly.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken