Kaizen voor TeamNL en Toyota

Kaizen voor TeamNL en Toyota
  • Sponsoring
  • 6 jan 2017 @ 15:08
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Olympische SpelenSponsoring

Toyota importeur Louwman & Parqui overhandigt vandaag 50 Toyota’s Aygo, Yaris benzine/hybride en Auris TS Hybride modellen aan evenzoveel Nederlandse Olympische en Paralympische sporters van TeamNL.

Toyota Motor Corporation is tot en met 2024 wereldwijd TOP Partner van het IOC en daarmee de enige global automotive sponsor. In samenwerking met NOC*NSF voorziet de Nederlandse importeur in dit kader TeamNL sporters veelal van een hybride Toyota. De 50 Nederlandse Olympische en Paralympische sporters namen hun nieuwe Toyota in ontvangst op Sportcentrum Papendal waar veel topsporters trainen.

Uitdaging

Willem Verschuur, General Manager Marketing was namens Toyota aanwezig bij de overhandiging. ‘De Toyota organisatie is gefocust op ‘Kaizen’; dat is Japans voor continue verbetering en ook jezelf uitdagen. De lat hoger leggen. Zo focust Toyota telkens op schonere vormen van mobiliteit. Continue verbetering en uitdaging is ook de rode draad voor élke Olympische sporter. Dag in, dag uit. We zijn daarom enorm blij met het sponsorschap dat we samen met NOC*NSF aangaan. We kijken uit naar een plezierige samenwerking waarbij mobiliteit voor de sporters echt centraal staat, door hen te voorzien van schone hybride Toyota’s. Op weg naar dat ene doel.’

Jeroen Bijl, manager Topsport en Chef de Mission voor de Winterspelen van PyeongChang 2018: ‘Het is erg belangrijk voor topsporters dat ze zich over hun vervoer geen zorgen hoeven te maken. We zijn dan ook erg blij met de uitstekende samenwerking met Toyota Nederland waardoor het gelukt is om een flink aantal topsporters nu in het begin van 2017 al met diverse modellen van Toyota van dienst te kunnen zijn.’

Marti Ten Kate, Athlete Services NOC*NSF: ‘Het is erg fijn dat Toyota Nederland zo snel voor deze auto’s heeft kunnen zorgen. We hebben daar een groot aantal topsporters erg blij mee kunnen maken.’

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken