Corendon nieuwe hoofdsponsor van schaatsploeg Worldstream-Corendon
- Sponsoring
- 20 okt 2021 @ 15:41
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 okt 2021 @ 15:41
- Michiel van Zaane
Reisorganisatie Corendon is de nieuwe hoofdsponsor van schaatsploeg Worldstream-Corendon, de schaatsploeg waar onder andere Jutta Leerdam en Koen Verweij voor uitkomen.
De naam van Corendon zal per direct gedurende seizoen '21-'22 onder andere prijken op de pakken en mutsen van de schaatsers en in on- en offline uitingen van en over de ploeg. Atilay Uslu, oprichter en eigenaar van Corendon: ‘We zijn er trots op om samen met Worldstream hoofdsponsor te zijn van deze schaatsploeg. Het oer-Hollandse merk Corendon past perfect bij de oer-Hollandse schaatsport. Daarnaast sluit de mentaliteit van de schaatsploeg naadloos aan op van ons. We zijn allebei gevestigde merken, maar durven dingen nét een beetje anders aan te pakken dan onze concurrenten. Tot slot hebben we uiteraard hoge verwachtingen van Jutta Leerdam. We hopen dat zij tijdens de World Cup en de Olympische Spelen haar dromen zal gaan waarmaken, en we zullen er alles aan doen om haar daarin te ondersteunen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Giovanni van Bronckhorst gezicht van... 10-05-2024
- Azerion Vrouwen Eredivisie:... 08-05-2024
- Frans Hals, geknipt en geschoren 03-05-2024
- KPN en NSJ: driejarig partnership02-05-2024
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing