Kanshebbers Dutch Marketing Awards bekend
- Algemeen
- 18 dec 2014 @ 11:22
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MarketingAwards
- 18 dec 2014 @ 11:22
- Redactie MarketingTribune
In aanloop naar de Dutch Marketing Awards 2015 op 19 maart heeft de eerste jurybijeenkomst, onder leiding van voorzitter Rupert Parker Brady, plaatsgevonden voor de categorieën Dutch Marketing Launch, Dutch Marketing Next en Dutch Marketing Company. Uit alle inzendingen heeft de jury een shortlist samengesteld van de kanshebbers.
Dutch Marketing Launch
In de categorie Dutch Marketing Launch nominaties van succesvolle nieuwkomers die weten te inspireren met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten.
1. HelloFresh
2. Perupas
3. Blendle
4. 3D Hubs
5. Veylinx
6. Discovered
Dutch Marketing Next
De nominaties in deze categorie hebben het afgelopen jaar hun succes kunnen kapitaliseren en hebben op het juiste moment aanpassingen doorgevoerd.
1. DyeCoo
2. Fairphone
3. Adyen
4. Travelbird
5. Snappcar
Dutch Marketing Company
In de categorie Dutch Marketing Company zie je organisaties terug waar marketing al jaren een duidelijke, leidende rol speelt in het bepalen van visie, purpose, strategie en bedrijfsvoering.
1. Rijksmuseum
2. Vlisco
3. Triodos Bank
4. de Bijenkorf
5. Sanoma
6. Simyo
‘Ik ben er trots op om namens NIMA en mijn zeer bekwame collega juryleden op 19 maart de Dutch Marketing Awards uit te reiken in de categorieën MarketingLaunch, MarketingNext en MarketingCompany. Het marketingvak verdient deze prijzen’, aldus Parker Brady in het persbericht.
Van shortlist tot finalist
Ook dit jaar zullen Senior Marketing Professionals (SMP’ers) de kanshebbers interviewen om op basis daarvan uitgebreide casebeschrijvingen te ontwikkelen. Op 13 februari 2015 benoemt de jury vervolgens de finalisten. Op donderdag 19 maart tijdens de Dutch Marketing Awards wordt de uiteindelijke winnaar per categorie bekend gemaakt.
Meer informatie over de awards en de uitreiking is te vinden op deze site.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Eneco stopt met claim 'sneller klimaatneutraal' op verzoek ACM
- NS lift mee met songfestival met oproep internationale reizigers
- [column] Merkbelofte is de motor van het merk
- Bezint eer ge begint
- EuroParcs en Feyenoord lanceren zomercampagne met Jan Boskamp
- Etos herinnert iedereen aan Moederdag tijdens voetbal
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing