Jorieke de Vries CMO bij TFH Holland Group

Jorieke de Vries CMO bij TFH Holland Group
  • Algemeen
  • 24 sep 2025 @ 11:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

Jorieke de Vries-Goosen is gestart als chief marketing officer bij private-equitybedrijf TFH Holland Group. Daarmee zet ze een volgende stap na een loopbaan bij Lidl Nederland en, in kortere periode, bij Jumbo Supermarkten.

De Vries-Goosen gaf eerder in MarketingTribune aan dat zij zichzelf ziet als een ‘ritskoningin’: iemand die vindt dat retailmedia en merkcampagnes niet los van elkaar staan, maar juist nauw verweven moeten zijn. In haar visie zijn Marcom en Retailmedia geen gescheiden domeinen; in de praktijk bekleedde zij beide functies tegelijk.

Na haar vertrek bij Jumbo per zomer 2025 koos De Vries-Goosen bewust voor meer tijd met haar gezin en een nieuwe professionele uitdaging. Ze verliet de supermarktketen na het afronden van meerdere campagnes, waaronder via retailmedia.

De vrijgekomen functie bij Jumbo werd ingevuld door René Repko, die op 15 juli 2025 als interim-marketingdirecteur (CMO) werd benoemd. Hij nam de rol officieel over per 1 augustus. Repko beschikt over 25 jaar ervaring bij uiteenlopende Nederlandse retailers en ‘brengt dan ook de benodigde kennis en expertise voor Jumbo met zich mee’, aldus de supermarktketen destijds tegenover MarketingTribune.

foto: Jumbo


Jorieke de Vries-Goosen tijdens de Jumbo perspaaslunch dit jaar

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken