Jorieke de Vries CMO bij TFH Holland Group

- Algemeen
- 24 sep 2025 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 24 sep 2025 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Jorieke de Vries-Goosen is gestart als chief marketing officer bij private-equitybedrijf TFH Holland Group. Daarmee zet ze een volgende stap na een loopbaan bij Lidl Nederland en, in kortere periode, bij Jumbo Supermarkten.
De Vries-Goosen gaf eerder in MarketingTribune aan dat zij zichzelf ziet als een ‘ritskoningin’: iemand die vindt dat retailmedia en merkcampagnes niet los van elkaar staan, maar juist nauw verweven moeten zijn. In haar visie zijn Marcom en Retailmedia geen gescheiden domeinen; in de praktijk bekleedde zij beide functies tegelijk.
Na haar vertrek bij Jumbo per zomer 2025 koos De Vries-Goosen bewust voor meer tijd met haar gezin en een nieuwe professionele uitdaging. Ze verliet de supermarktketen na het afronden van meerdere campagnes, waaronder via retailmedia.
De vrijgekomen functie bij Jumbo werd ingevuld door René Repko, die op 15 juli 2025 als interim-marketingdirecteur (CMO) werd benoemd. Hij nam de rol officieel over per 1 augustus. Repko beschikt over 25 jaar ervaring bij uiteenlopende Nederlandse retailers en ‘brengt dan ook de benodigde kennis en expertise voor Jumbo met zich mee’, aldus de supermarktketen destijds tegenover MarketingTribune.
foto: Jumbo
Jorieke de Vries-Goosen tijdens de Jumbo perspaaslunch dit jaar
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 230] Ivo Duits - founder Ivono
- Eerste 'unbottled' drankje zet nieuwe standaard voor...
- Euromast lanceert nieuwe bezoekersexperience: The Rise of...
- Onderzoek: Merken zouden meer aandacht kunnen besteden aan het...
- Valerie van Schaick nieuwe cmo Alpine Hearing Protection
- VIA: ‘Bureaus moeten fundamenteel van koers veranderen’
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes