Nieuwe bestuurders bij SAN; Swijghuisen Reigersberg neemt afscheid

- Algemeen
- 24 sep 2025 @ 09:02
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 sep 2025 @ 09:02
- Kel Koenen
De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) kondigt een bestuurswissel aan. Na jaren van inzet neemt Martijn Swijghuisen Reigersberg afscheid als bestuurslid. Tegelijkertijd versterken Karlien Serrarens, Director Brand & Communicatie bij PwC Nederland, en Inge Wortelboer, Director Marcom/Campagnes & Activatie bij Albert Heijn, het bestuur.
Swijghuisen Reigersberg kijkt met trots terug: ‘De SAN is een prachtig voorbeeld van hoe het vak zichzelf blijft uitdagen en verbeteren. Ik kijk met trots terug op mijn jaren in het bestuur, waarin we samen het merk SAN verder hebben kunnen versterken. Het is nu tijd voor nieuwe energie.’
Karlien Serrarens
Die nieuwe energie brengen de twee kersverse bestuursleden mee. Serrarens benadrukt: ‘De SAN vormt een belangrijk inhoudelijk baken in het Nederlandse marketinglandschap. Ik zie ernaar uit om mijn ervaring in de zakelijke dienstverlening en expertise in merkpositionering en -strategie in te zetten om het vak, via SAN, verder te helpen professionaliseren en vernieuwen.’
Inge Wortelboer
Wortelboer vult aan: ‘Voor mij staat de SAN voor vakmanschap, inspiratie en erkenning. Creativiteit is essentieel om je te blijven onderscheiden als merk. Het is een eer om vanuit het bestuur mee te mogen denken over hoe we marketingcommunicatie als vak kunnen blijven uitdagen en verbeteren.’
Voorzitter Marieke Jansen Rentmeester benadrukt dat de stichting met deze wisseling opnieuw stappen kan zetten. ‘Martijn heeft de afgelopen jaren een belangrijke rol vervuld in het verder versterken van het SAN merk. Met de komst van Karlien en Inge hebben we twee zeer gedreven bestuurders gevonden waarmee we de komende jaren weer mooie initiatieven zullen ontwikkelen.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 230] Ivo Duits - founder Ivono
- Eerste 'unbottled' drankje zet nieuwe standaard voor...
- Euromast lanceert nieuwe bezoekersexperience: The Rise of...
- Onderzoek: Merken zouden meer aandacht kunnen besteden aan het...
- Valerie van Schaick nieuwe cmo Alpine Hearing Protection
- VIA: ‘Bureaus moeten fundamenteel van koers veranderen’
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes