Jumbo lanceert spaaractie 'Samen lekker cheffen'

- Food-en-retail
- 22 sep 2025 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 22 sep 2025 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Jumbo Supermarkten trapt vandaag af met een nieuwe landelijke spaaractie: ‘Samen lekker cheffen’ in samenwerking met Nick Toet, bekend van YouTube en televisie. Klanten kunnen tijdens deze campagne sparen voor bakkaartjes voor een receptenboek en hoge korting op Tefal bakitems.
Klanten kunnen sparen voor een receptenalbum én profiteren van hoge kortingen op Tefal bakproducten. ‘We willen laten zien dat lekker eten niet ingewikkeld hoeft te zijn, maar juist leuk en toegankelijk is voor iedereen,’ aldus Jumbo.
Recepten en bakkaartjes
Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvangen klanten twee bakkaartjes en één Tefal bakzegel. De kaartjes kunnen worden verzameld in een speciaal receptenalbum dat voor €1,49 verkrijgbaar is, of gratis tegen inlevering van 250 Jumbo Extra’s punten. Nick Toet: ‘Alle 84 recepten in dit album zijn door mij samengesteld, variërend van ontbijtmuffins met wortel tot borek met feta en spinazie. Het boek bevat daarnaast ook leuke weetjes en spelletjes.’
Sparen voor Tefal bakitems
Met de Tefal bakzegels sparen klanten voor kortingen tot 75 procent op pannen, bakvormen en andere keukentools. Ook digitaal sparen via Jumbo Extra’s is mogelijk, waarbij klanten de eerste drie zegels cadeau krijgen.
Bekijk de bijbehorende video hier:
Recordpoging in Veghel
Op woensdag 24 september 2025 organiseert Jumbo samen met Dr. Oetker en Nick Toet een onofficiële wereldrecordpoging koekjes bakken in Veghel. Daarbij worden zandkoekjes uit het receptenalbum gemaakt, samen met zoveel mogelijk kinderen. Tijdens het evenement worden ook producten uit de spaaractie gebruikt, zoals koekstekers, schorten en koksmutsen.
Familiebedrijf met MVO-focus
Jumbo, dat in 1921 begon als levensmiddelengroothandel in Brabant, groeide uit tot de tweede supermarktketen van Nederland. Het bedrijf telt inmiddels zo'n 725 winkels in Nederland en bijna 40 in België. Naast lage prijzen en service met een glimlach staat Jumbo bekend om de ‘7 Zekerheden’. Het familiebedrijf besteedt bovendien veel aandacht aan duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen, met initiatieven op het gebied van gezonder eten, een beter milieu en lokale verbinding.
De spaaractie loopt tot en met 13 januari 2026. Meer informatie over de actie, voorwaarden en deelnemende producten is te vinden op Jumbo.com/samencheffen of via de Jumbo app.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker
- DPG Media en Albert Heijn lanceren crossmediaal receptconcept
- ACM onderzoekt marges en prijsstrategieën supermarkten
- Primeur in Haarlem: eerste 'braingym' van Nederland
- Intergamma lanceert retailmedia-netwerk
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Oma's Soep viert 100.000e ontmoeting... 22-09-2025
- Jumbo lanceert spaaractie 'Samen... 22-09-2025
- Lidl kiest nieuw merkkompas: ‘Je... 22-09-2025
- Huismerk vleesvervangers winnen op... 22-09-2025
- Bakker Bart opent winkels op grotere... 19-09-2025
- ACM onderzoekt marges en... 19-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes