5 genomineerden marketeer van het jaar
- B2b
- 11 feb 2020 @ 13:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 11 feb 2020 @ 13:31
- Sjaak Hoogkamer
Colette Cloosterman-van Eerd (CCO Jumbo) , Martijn Delahaye (directeur Marketing & Communicatie AFAS Software), Arno de Jong (CMO De Nederlandse Loterij), Dorkas Koenen (CMO Rabobank) en Caroline van Turennout (manager Marketing & Communicatie Europe Zeeman) zijn genomineerd voor marketeer van het jaar.
Marketeer of the Year maakt onderdeel van de Dutch Marketing Awards, georganiseerd door Adformatie, NIMA en PIM. De jury bestaat uit voormalig winnaar Erik van Engelen, Anouk Beeren (Intergamma), Edgar Molenaars (KPMG), Yvonne Nassar (RAI & PIM), Marlijn van Straaten (HMSHost & NIMA) en Susanne van Nierop.
Opmerkelijk in het rijtje is Cloosterman- van Eerd die als CCO is genomineerd, terwijl Roy van Keulen directeur Marketing & Online bij Jumbo is.
De Marketeer of the Year zet volgens de organisatie op vernieuwende en succesvolle wijze oude én nieuwe marketinginstrumenten in, heeft succes in de markt met deze innovatieve aanpak en is een marketeer waar professionals in marketing en communicatie veel van kunnen leren. Winnaars van de afgelopen jaren waren onder meer Raymond Cloosterman (Rituals, 2019), Vincent van den Boogert (ING, 2018) en Pieter Zwart (Coolblue, 2017).
De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de Dutch Marketing Awards op 26 maart in het KIT Amsterdam. De presentatie van de show is dit jaar in handen van Rik van de Westelaken. Tijdens de Dutch Marketing worden ook prijzen uitgereikt voor Marketing Company of the Year, Scale up of the Year, Start up of the Year, Transformer of the Year, Internal Branding Company of the Year en Marketing Talent of the Year uitgereikt. De nominaties voor deze awards worden binnenkort bekendgemaakt.
Foto: Zuiverbeeld
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Weg met de vooroordelen, krasse knarren werken nog prima
- Strategische denkers (14): Wegbereider zijn is de beste...
- Mylene Samuels van ABN Amro: 'Word verliefd op het probleem,...
- 'Mensen zijn minder complex dan ze pretenderen te zijn'
- [onderzoek] Druk op klantenserviceorganisaties neemt toe
- Column Een merk is niet wat het communiceert
Laatste Nieuws
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen... 08-05-2024
- Ellen Waalderbos versterkt... 07-05-2024
- 'Er bestaan geen blauwdrukken voor... 06-05-2024
- SNS, Zeeman en Hornbach genomineerd... 06-05-2024
- 'Excellente marketing kan niet... 03-05-2024
- Strategische denkers (14):... 02-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing