Bunq steunt nieuw muziektalent
- B2b
- 10 jul 2020 @ 08:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Kunst & Cultuur
- 10 jul 2020 @ 08:35
- Sjaak Hoogkamer
De onafhankelijke digitale bank Bunq werkt samen met platform '(un)heard.' om opkomende muzikanten te ondersteunen.
bunq heeft met (un)heard. de single ‘Als de lucht weer blauw kleurt’ uitgebracht, een gezamenlijk project van vier gevestigde zangeressen en vier nieuwe (un)heard.-talenten. Het lied wordt gezongen door Do, Lisa Loïs, Jennie Lena en Numidia met nieuwe talenten Koosje, Marle Thomson, LÉVI en Jessy Yasmeen. ‘Eigenheid is zo belangrijk,’ zegt zangeres Do. ‘Ik vind het fantastisch dat (un)heard. er is om die ruimte te bieden aan talenten. Daar wil ik me voor inzetten.’
Na de release van de single geeft elke artiest een mini-thuisconcert. Deze concerten zijn vanaf 10 juli iedere vrijdag als stream te bekijken op het YouTube-kanaal van de artiesten zelf. bunq geeft de miniconcerten praktische en financiële ondersteuning en zal deze ook op zijn eigen YouTube-kanaal streamen.
bunq is juist opgericht om drempels en barrières weg te nemen. We houden van onafhankelijke mensen die hun eigen weg proberen te zoeken.
Common Goals crowdfunding
Naast het gezamenlijke initiatief voor de single en de thuisconcerten heeft bunq (un)heard. opgenomen in zijn nieuwe crowdfunding-initiatief Common Goals. Via de website en via bunq V3, de nieuwe app van bunq, kunnen gebruikers op elk moment een Common Goal instellen om geld in te zamelen voor een zelf gekozen doel en dit gezamenlijke goede doel eenvoudig delen met vrienden, familie, collega’s en kennissen. Gebruikers blijven via de app dagelijks op de hoogte van het opgehaalde bedrag en van het bedrag dat de totale bunq-gemeenschap heeft gedoneerd aan alle gezamenlijke doelen.
Ali Niknam (zie foto boven), oprichter en CEO van bunq, is enthousiast over de samenwerking met (un)heard.: ‘bunq is juist opgericht om drempels en barrières weg te nemen. We houden van onafhankelijke mensen die hun eigen weg proberen te zoeken. Wij ondersteunen ze daar graag bij en we weten dat de bunq-gemeenschap die liefde voor onafhankelijkheid en vrijheid met ons deelt. De steun voor onafhankelijke artiesten, die het altijd al tegen de gevestigde orde moeten opnemen en het in deze tijd nog eens extra moeilijk hebben, sluit perfect aan bij de manier waarop wij in de wereld staan.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Martien Korting van Gripp: 'Ondernemers in de creatieve sector...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
- BvA: Wees kritisch maar noem duurzaamheid wel
- [onderzoek] Druk op klantenserviceorganisaties neemt toe
- Mylene Samuels van ABN Amro: 'Word verliefd op het probleem,...
Laatste Nieuws
- 'Excellente marketing kan niet... 03-05-2024
- Strategische denkers (14):... 02-05-2024
- 'Mensen zijn minder complex dan ze... 02-05-2024
- Spotler Group neemt Momice over02-05-2024
- 'Merken hebben onwijs veel te winnen... 01-05-2024
- Keynote Nathalie Lam van Philips:... 30-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing