Center Parcs kiest voor Mindshare

Center Parcs kiest voor Mindshare
  • Bureaus
  • 14 jan 2016 @ 10:35
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameCampagnesMediabureau

Center Parcs heef Mindshare als mediabureau gekozen om vanaf januari de mediastrategie, -planning en inkoop voor de nieuwe campagne te gaan verzorgen voor Center Parcs in Nederland, Belgie en Duitsland. Mindshare Nederland verzorgt de coördinatie voor de drie landen.

Ruud de Langen, CEO Mindshare: 'We zijn heel blij om voor een krachtig merk als Center Parcs een mediastrategie hebben mogen ontwikkelen gebaseerd op scherpe consumer journey inzichten.'

Andres Neira de Back, Marketing Director Center Parcs Europe: 'We zijn ervan overtuigd dat de inzet van Mindshare een positieve bijdrage heeft in het succes van onze campagnes.'

Mindshare, onderdeel van WPP, is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 113 vestigingen in 86 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999 en heeft een gerenommeerd en gevarieerd klantenpakket bestaande uit internationale en bekende lokale adverteerders. 

Onlangs ging de nieuwe campagne van Center Parcs van start, met in de hoofdrollen een opvallende vogelman. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken