Hof van Saksen bereikt consument 'under the skin'

Hof van Saksen bereikt consument 'under the skin'
  • Bureaus
  • 16 aug 2018 @ 00:27
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieMobileCampagnes

JustPremium heeft in opdracht van Traffic4U, het online marketingbureau van Landal GreenParks, voor het luxe vakantieresort Hof van Saksen, een 'Mobile Skin' ontwikkeld die de beleving overbrengt van de nieuwe indoor waterglijbanen.

Sinds 2017 is er in de campagne speciale focus op de drie nieuwe indoor waterglijbanen, waaronder de grootste indoor waterglijbaan ter wereld. De mobile skin voert je mee door deze glijbaan. Om de awareness van de glijbanen te vergroten heeft Traffic4U er voor gekozen de uiting hier specifiek op aan te passen.

Jasper van Roekel, Client Service Director bij Traffic4U: 'In plaats van enkel vertellen dat Hof van Saksen de langste indoor glijbaan ter wereld heeft, wilden we dit de gebruiker online laten ervaren. De drie losse panelen van de Mobile Skin zorgen voor een échte online beleving vanuit de glijbaan. Doordat je als het ware door de glijbaan gaat bij het scrollen door een pagina geloven wij er in dat de boodschap van de glijbanen het beste tot zijn recht komt.'

Nieuwe mobiele dimensie

Het eerste paneel visualiseert hoe je de glijbaan in rent, in het midden zit je in de glijbaan en in het laatste gedeelte kom je uit de glijbaan. Dit geeft een andere dimensie aan mobile advertising door de focus te verleggen naar de beleving. 

Esther Deppe, Campaign Sales Manager bij Landal GreenParks: 'Wij zijn enthousiast over deze nieuwe advertentie-uiting die de beleving daadwerkelijk in beeld brengt. Wij proberen regelmatig nieuwe advertentie-vormen om daarmee de vernieuwende effecten zichtbaarheid te geven. Wij sturen hiermee op awareness en inspiratie om het "buitengewoon genieten" bij onze potentiele gasten over te brengen.' 

Elles van Dijk, country manager Nederland bij JustPremium, benadrukt de beleving van het formaat: 'De lancering van het nieuwe advertentieformaat is in lijn met de visie van JustPremium waarbij we ons willen onderscheiden door creativiteit. Deze drie panelen van de Mobile Skin maken visual story tellingmogelijk, waardoor branding en call-to-action kan worden gecombineerd. Daarnaast is het uniek dat dit type formaat programmatic kan worden ingekocht.'

Benieuwd naar de mobile skin?

Bekijk de preview: mobiel of via desktop.

Welke bureaus werkten aan deze case?

JustPremium is de meest innovatieve Rich Media specialist ter wereld. Meer dan 100 professionals verspreid over 11 kantoren bieden toonaangevende technologie, design en media oplossingen aan adverteerders, uitgevers, creatieve- en mediabureaus.  JustPremium ontwikkelt bijzondere advertentieformaten die volledig programmatic beschikbaar zijn op een internationaal netwerk van 3000 premium publishers, waarmee dagelijks ruim 80 miljoen consumenten worden bereikt. JustPremium is opgericht in 2012, lid van the Coalition for Better Ads en onderdeel van Deloitte ’s Fast 50 2017.

Traffic4u is een online marketingbureau, gespecialiseerd in Result Driven Online Marketing. Traffic4u helpt bedrijven het maximale uit online te halen. Het van oorsprong Groningse bedrijf is gevestigd in Groningen en Amsterdam en maakt sinds 2014 onderdeel uit van het wereldwijde IPG Mediabrands. Het bedrijf bedient met ruim 110 digital professionals klanten als G-Star, KPN, Landal GreenParks, TNT en Wehkamp.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken