Arjen Bultje leidt Wolfpack Agency

Arjen Bultje leidt Wolfpack Agency
  • Bureaus
  • 11 nov 2019 @ 11:47
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • E-commercePersonalia

Wolfpack Agency heeft Arjen Bultje (46) aangesteld als managing director. Hij wordt verantwoordelijk voor de internationale ontwikkeling van het e-commercebedrijf, dat vestigingen in Amsterdam en Zuid-Afrika heeft.

Bultje was hiervoor werkzaam als commercieel directeur en head of e-commerce bij digitaal bureau Clockwork en als account director bij Lost Boys.

Samen met oprichters Michel van Koekenberg (CEO) en Koen den Hollander (CFO) wordt Bultje verantwoordelijk voor de invulling en realisatie van de internationale ambities van Wolfpack Agency. Hij gaat aan de slag met het verder uitbouwen van het team in Zuid-Afrika en opdrachtgevers, waaronder Simon Lévelt, O'Neill en Open32.

Bultje laat weten: 'Dit voelt voor mij als een logische stap. Koen en Michel hebben een prachtig bedrijf neergezet. Ik geloof in de technologische visie en het door Wolfpack ontwikkelde omnichannel-platform en kijk er dan ook naar uit om verder invulling te geven aan de internationale ambities van het bedrijf.'

Van Koekenberg en Den Hollander voegen toe: 'De komst van Arjen is voor ons een enorme stap voorwaarts in het uitbreiden van de activiteiten. We waren op zoek naar een sterke leider en die hebben we in Bultje gevonden.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken