N=Content lanceert Makers Netwerk
- Bureaus
- 16 jan 2020 @ 10:55
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersContent
- 16 jan 2020 @ 10:55
- Lucas Boon
N=Content, het contentlabel van reclamebureau N=5, lanceert vandaag een Makers Netwerk voor jonge film-, televisie- en radiotalenten. Met het netwerk wil N=Content een brug tussen de reclame- en de televisiewereld slaan.
Anne Stokvis, hoofdredacteur van N=content, laat weten: 'Uit ervaring weet ik dat veel makers uit de radio- en televisiewereld rondlopen met prachtige ideeën, die ze vaak niet kwijt kunnen bij zenders of kanalen van omroepen. Terwijl merken steeds vaker behoefte hebben aan inhoudelijke en onderscheidende content. Dat gat gaan wij vullen.'
Met het Makers Netwerk ontstaat volgens N=Content een ‘win/win-situatie’. Het label, dat nu een klein jaar bestaat, haalt ideeën op bij merken, waarbij het talentvolle makers een podium biedt. Eerder ontstond naar aanleiding van een idee van Patrick Lodiers (BNNVARA) en N=Content het format Instaview voor KPN, dat nu een tweede seizoen ingaat.
Het nieuwe initiatief is afgelopen dinsdag (zie foto) afgetrapt in de vorm van een content masterclass met Patrick Lodiers. Hier leerden dertig jonge talenten van de BNNVARA Academy in een halve dag hoe je een idee naar een format brengt en wat de basistechnieken voor een goed interview zijn. Dit jaar zal N=Content het netwerk intensiveren en meer sessies organiseren waar merken en makers met elkaar in gesprek kunnen gaan.
Over
N=Content is het nieuwe label van N=5 dat zich specialiseert in brand publishing. Anne Stokvis (29) en Monique Bergers (41) zijn samen het label gestart onder de vlag van N=5. Alle producties vinden in-house plaats onder leiding van voormalig DWDD-productieleider Anna Bosscher.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op jongere doelgroep
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing