Dept aan de slag voor Hunkemöller

Dept aan de slag voor Hunkemöller
  • Bureaus
  • 6 mei 2020 @ 12:01
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Klanten

Na Zweden en Denemarken kiest Hunkemöller ook voor hun Duitse communicatie voor digital agency Dept. Samen willen ze de Duitse positie van Hunkemöller versterken en de digitale marketing naar een hoger niveau tillen.

Het lingeriemerk ziet naar eigen zeggen mooie kansen in het Nederlandse buurland. Deze worden het beste benut door zich te focussen op de uitbreiding van de digitale marketingactiviteiten.

Om de groeiambities van Hunkemöller op de Duitse markt te ondersteunen, neemt Dept de samenwerking met relevante (media)partners over.

‘Dept is voor ons de perfecte partner om onze online zichtbaarheid op de Duitse markt te vergroten,’ vertelt Kiona Zine, webshop & SEO manager bij Hunkemöller. ‘Het team van Dept is heel transparant, begrijpt onze wensen en heeft ons in de laatste weken laten zien dat ze op een eigentijdse en duurzame manier handelen. Voor ons is dat van groot belang.’

Beate Muller, managing director digital marketing bij Dept: ‘In het onboardingproces hebben we de huidige strategie herzien en het marktpotentieel van Hunkemöller gedefinieerd. We kijken ernaar uit om Hunkemöller te helpen haar bereik op de Duitse markt te vergroten en haar bedrijfsmodel verder te digitaliseren.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken