Uniekaas verbindt in nieuwe campagne
- Bureaus
- 10 nov 2020 @ 12:18
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 10 nov 2020 @ 12:18
- Sjaak Hoogkamer
Uniekaas, het oudste kaasmerk van Nederland, laat in haar campagnes naar eigen zeggen altijd zien hoe belangrijk kaas voor Nederlanders is. Typische Nederlandse kaasgewoontes krijgen de hoofdrol.
In de nieuwste campagne laat Uniekaas zien dat kaas in deze periode van meer thuis zijn, verbindt. Het is best een beetje spannend als je dochter voor het eerst de kaasschaaf zélf wil gebruiken. Gelukkig mag vader nog wel een handje helpen. En als beloning volgt natuurlijk het extra plakje om snel in je mond te stoppen. Want dat is eigenlijk de allermooiste traditie van kaasschaven.
Corrien Bakker, Marketing Manager Uniekaas/DOC Dairy Partners B.V.: ‘In deze nieuwe campagne leggen we de focus weer terug op het stuk kaas, dat in deze tijd relevanter is dan ooit. Naast de tv-campagne is Serviceplan verantwoordelijk voor de creatie van een zeer retail specifieke, digitale campagne, waarbij alle supermarkten met hun eigen Uniekaas-promotie een rol krijgen.’ Mediaplus is verantwoordelijk voor de mediastrategie en inkoop.
Serviceplan Group heeft haar roots in Duitsland. Na de fusie afgelopen zomer met Mediaxplain werken Serviceplan en Mediaplus samen vanuit House of Communication.
CREDITS
Uniekaas: Corrien Bakker, Marja van Steen-Verkuijlen
Bureau: Serviceplan Nederland
Creatie & Design: Serviceplan Nederland
Regie & Productie: Reinjan Prakke, Chapter
Mediabureau: Mediaplus Nederland
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Cannes Lions benoemt Unilever tot... 13-05-2024
- Start campagne 'iDeal wordt nog wat... 13-05-2024
- Lemon laat koala kinderen roepen 10-05-2024
- De marketingtransfers van week 19,... 10-05-2024
- Dutch Creativity Awards 2024: 100... 09-05-2024
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing