Uniekaas verbindt in nieuwe campagne

Uniekaas verbindt in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 10 nov 2020 @ 12:18
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Uniekaas, het oudste kaasmerk van Nederland, laat in haar campagnes naar eigen zeggen altijd zien hoe belangrijk kaas voor Nederlanders is. Typische Nederlandse kaasgewoontes krijgen de hoofdrol.

In de nieuwste campagne laat Uniekaas zien dat kaas in deze periode van meer thuis zijn, verbindt. Het is best een beetje spannend als je dochter voor het eerst de kaasschaaf zélf wil gebruiken. Gelukkig mag vader nog wel een handje helpen. En als beloning volgt natuurlijk het extra plakje om snel in je mond te stoppen. Want dat is eigenlijk de allermooiste traditie van kaasschaven.

Corrien Bakker, Marketing Manager Uniekaas/DOC Dairy Partners B.V.: ‘In deze nieuwe campagne leggen we de focus weer terug op het stuk kaas, dat in deze tijd relevanter is dan ooit. Naast de tv-campagne is Serviceplan verantwoordelijk voor de creatie van een zeer retail specifieke, digitale campagne, waarbij alle supermarkten met hun eigen Uniekaas-promotie een rol krijgen.’ Mediaplus is verantwoordelijk voor de mediastrategie en inkoop.

Serviceplan Group heeft haar roots in Duitsland. Na de fusie afgelopen zomer met Mediaxplain werken Serviceplan en Mediaplus samen vanuit House of Communication.

CREDITS

Uniekaas: Corrien Bakker, Marja van Steen-Verkuijlen

Bureau: Serviceplan Nederland

Creatie & Design: Serviceplan Nederland

Regie & Productie: Reinjan Prakke, Chapter

Mediabureau: Mediaplus Nederland

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken