IQ Events en Arling bundelen krachten tot <Q> iqagency
- Bureaus
- 17 jan 2023 @ 09:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 17 jan 2023 @ 09:10
- Michiel van Zaane
Evenementenbureau iQ Events heeft Arling, een creatief communicatiebureau dat actief in de Nederlandse tuinbouwsector, overgenomen. De twee gaan samen verder onder de nieuwe naam, <Q> iqagency. Het nieuwe bureau zet in op het maken van totaalbeleving, van grootschalige fysieke merkactivatie tot spin-offs in de vorm van digitale campagnes en acties.
<Q> iqagency maakt gebruik van de nieuwste digitale ontwikkelingen, maar ervaart ook negatieve effecten hiervan, zoals een groeiende afstand tot elkaar. Daarom zet het bureau zich in om mensen te verbinden in beleving om sociaal contact en betrokkenheid bij mens en maatschappij aan te moedigen. Fysiek en digitaal.
Micha van Herk, founder van iQ Events, stond aan de basis van de overname van Arling. Niek van den Hoven, Mariëlle Snethlage en Annemiek Waters vormen het driekoppige managementteam van iqagency: ‘Wij willen mensen verbinden door samen waardevolle momenten te beleven. We willen het leven verrijken door sociaal contact te initiëren. Door de bundeling van kennis en ervaring op het gebied van marketing, campagnes, events & productie kunnen we als iqagency beleving over de hele breedte realiseren. We ontwerpen onze communicatie sterk vanuit de mens. Door in gesprek te gaan met de doelgroep, denken we de sleutel in handen te hebben om tot een hechte en duurzame verbinding tussen mensen en merk te komen.”
IQ Events is een evenementenbureau dat al ruim achttien jaar werkt voor topmerken en bedrijven in Nederland. Het bureau bedenkt en maakt marketing, communicatie en live -en hybride activatie om merken en bedrijven te helpen bij hun groei. iQ Events is een vaste klant in de Top 10 van beste dienstverleners in Eventmarketing van MT/Sprout. Ook in 2022. Recente projecten werden uitgevoerd in opdracht van onder meer UNICEF Nederland, RET, Gemeente Rotterdam, BLG Wonen (onderdeel van De Volksbank) en Het Ministerie van Binnenlandse Zaken.
Arling is een van de langst bestaande creatieve communicatiebureaus actief in de Nederlandse tuinbouwsector. In 28 jaar heeft het bureau zich ontwikkeld van evenementenorganisator tot een allround partner in marketing, campagnes en events. Arling versterkt producenten en toeleveranciers van groente, fruit, bloemen en planten in de meest innovatieve greenport van de wereld, met creatieve communicatie.
IQ Events en Arling zijn beiden aangesloten bij IDEA, een community voor livecommunicatie- en eventbureaus van Nederland. Om sociale ontmoeting te blijven stimuleren is iqagency naast lid ook bestuurslid van de branchevereniging.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing