Lenovo kiest voor Coopr

Lenovo kiest voor Coopr
  • Bureaus
  • 16 jan 2024 @ 07:56
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Na een selectieprocedure heeft Lenovo, waar het merk Motorola onderdeel van is, Coopr gekozen als zijn PR- en corporate communicatiepartner voor de Benelux.

De samenwerking bestrijkt een uitgebreid scala aan activiteiten, waarbij Coopr verantwoordelijk is voor zowel de consumentenmarkt als de zakelijke sector van Lenovo, dat PC-producten levert. Het bureau zet zich in om Lenovo’s visie om slimme technologie voor iedereen bereikbaar te maken, tot leven te brengen en de vooruitgang in diverse ‘New IT-technologies’- groeigebieden te belichten. Tenslotte valt de PR en communicatie voor het smartphonemerk Motorola onder Lenovo en de verantwoordelijkheden van het bureau. 

Marjolijn van Dingeren, Head of Marketing bij Lenovo licht de keuze voor Coopr toe: ‘In onze zoektocht naar een partner die zowel de complexiteit van onze communicatiebehoeften kon begrijpen als vereenvoudigen, heeft Coopr zich onderscheiden met een strategie die zowel scherp als werkbaar was. Hun vermogen om een evenwicht te vinden tussen de dagelijkse uitdagingen en onze langetermijnvisie gaf ons het vertrouwen dat ze niet alleen de richting begrijpen waarin we ons willen bewegen, maar ook hoe we daar gaan komen.’

Harold de Kort, Marketing Manager van Motorola Benelux, voegt toe: ‘Coopr begreep dat het merk Motorola specifieke aandacht nodig heeft. Deze focus sluit uitstekend aan bij de ambities die wij met Motorola hebben. De mensen binnen Coopr, of ze nu in Antwerpen of Rotterdam werken, opereren ook duidelijk als 1 team waarbij iedereen weet wat zijn of haar toegevoegde waarde is.’

Jos Govaart, Managing Director bij Coopr concludeert: ‘De winst van deze grote pitch was voor ons een heel welkom kerstcadeau. Het team heeft ongelooflijk hard gewerkt om zich goed te laten zien tijdens deze pitch. Nu kijken we er zeer naar uit om Lenovo als merk vooruit te helpen.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken