Lenovo kiest voor Coopr
- Bureaus
- 16 jan 2024 @ 07:56
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 jan 2024 @ 07:56
- Michiel van Zaane
Na een selectieprocedure heeft Lenovo, waar het merk Motorola onderdeel van is, Coopr gekozen als zijn PR- en corporate communicatiepartner voor de Benelux.
De samenwerking bestrijkt een uitgebreid scala aan activiteiten, waarbij Coopr verantwoordelijk is voor zowel de consumentenmarkt als de zakelijke sector van Lenovo, dat PC-producten levert. Het bureau zet zich in om Lenovo’s visie om slimme technologie voor iedereen bereikbaar te maken, tot leven te brengen en de vooruitgang in diverse ‘New IT-technologies’- groeigebieden te belichten. Tenslotte valt de PR en communicatie voor het smartphonemerk Motorola onder Lenovo en de verantwoordelijkheden van het bureau.
Marjolijn van Dingeren, Head of Marketing bij Lenovo licht de keuze voor Coopr toe: ‘In onze zoektocht naar een partner die zowel de complexiteit van onze communicatiebehoeften kon begrijpen als vereenvoudigen, heeft Coopr zich onderscheiden met een strategie die zowel scherp als werkbaar was. Hun vermogen om een evenwicht te vinden tussen de dagelijkse uitdagingen en onze langetermijnvisie gaf ons het vertrouwen dat ze niet alleen de richting begrijpen waarin we ons willen bewegen, maar ook hoe we daar gaan komen.’
Harold de Kort, Marketing Manager van Motorola Benelux, voegt toe: ‘Coopr begreep dat het merk Motorola specifieke aandacht nodig heeft. Deze focus sluit uitstekend aan bij de ambities die wij met Motorola hebben. De mensen binnen Coopr, of ze nu in Antwerpen of Rotterdam werken, opereren ook duidelijk als 1 team waarbij iedereen weet wat zijn of haar toegevoegde waarde is.’
Jos Govaart, Managing Director bij Coopr concludeert: ‘De winst van deze grote pitch was voor ons een heel welkom kerstcadeau. Het team heeft ongelooflijk hard gewerkt om zich goed te laten zien tijdens deze pitch. Nu kijken we er zeer naar uit om Lenovo als merk vooruit te helpen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
- Dutch Creativity Awards 2024: 100 grote winnaar
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte leven’ vast te leggen
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a Tree
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit
- Echte verhalen in campagne Sanquin om bloeddonoren te werven
Laatste Nieuws
- Triceratops-kudde komt tot leven in... 15-05-2024
- Lu zet familie Froger in om het... 15-05-2024
- Shortlist Warc Awards 2024 bekend15-05-2024
- CeraVe lanceert campagne met ‘soft... 15-05-2024
- ONADAILY BASIS (ODB), de Nationale... 14-05-2024
- Cannes Lions benoemt Unilever tot... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing