Springbok ontwikkelt nieuwe campagne Brand New Day: de nieuwe pensionado's
- Bureaus
- 9 jan 2024 @ 08:35
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 jan 2024 @ 08:35
- Michiel van Zaane
Brand New Day lanceert de campagne 'de nieuwe pensionado’s’, gemaakt door Springbok.
Na de campagne met Sander Schimmelpenninck, die Nederlanders confronteerde met hun pensioengat, richt Brand New Day nu specifiek de spotlight op een nieuwe generatie pensioenopbouwers die op zoek is naar de passende oplossingen. De online pensioenbank wil met het lanceren van de campagne urgentie creëren over pensioenen voor aanstaande pensionado’s. ‘De nieuwe pensionado’s’ is een groep mensen die volgens Brand New Day baat hebben bij een extra pensioenpotje. Echte mensen, bekend en onbekend. Door het samenstellen van een diverse groep nieuwe pensionado’s, met onder andere Özcan Akyol, Mandy Woelkens, Janine Abbring en Tommie in de Zorg, wil de campagne laten zien dat iedereen baat heeft bij een extra pensioenpotje. Of je nu eigen baas bent of in loondienst werkt.
‘‘De nieuwe pensionado’s’ is een groeiende en herkenbare beweging waarmee we willen laten zien dat echt iedereen een extra pensioenpotje kan gebruiken. Of je nu een zzp'er bent zoals Eus of in loondienst bent zoals Madeleine. Zo koppelen we een nieuwe groep aan het merk Brand New Day met een opvallende vorm, authentieke interviews over pensioen en distinctive brand assets die terugkomen in alles wat we doen’ aldus Sharon de Graaf, Creative Director bij Springbok.
Joost Tieland, Directeur Commercie bij Brand New Day vertelt: ‘We hopen met de campagne veel Nederlanders aan het denken te zetten en perspectief te bieden in het veranderende pensioenlandschap. Over dit thema is veel onwetendheid onder werknemers die denken dat hun pensioen goed geregeld is, wat in de praktijk niet zo blijkt te zijn. Dat is voor velen een onaangename verrassing en een onwenselijke situatie. Daarnaast zijn er nog steeds veel te veel ZZP-ers die het regelen van hun pensioen alsmaar voor zich uitschuiven. We hopen deze groepen aan te spreken en hen de juiste tools te bieden om in actie te komen als dat nodig is. Je pensioen regelen is makkelijker dan veel mensen denken. Het is ook heel verstandig, want hoe langer je wacht hoe duurder het wordt.’
‘De groeiende beweging die Brand New Day vertegenwoordigt, is doorgevoerd in de nieuwe muzikale identiteit van het merk, waarbij gekozen is voor een warme, karaktervolle en meerstemmige soundtrack met gezongen merknaam, om op die manier het merk meer herkenbaarheid en een positieve emotionele lading te geven’ zegt Aldus Lodewijk Pöttker, Executive Music Creative bij MassiveMusic
De ‘De nieuwe pensionado’s’ campagne wordt uitgerold op televisie, radio en online.
Credits:
Klant: Brand New Day
Bureau: Springbok
Regie: Andreas Pasvantis
Productie: Halal
Muziek: MassiveMusic
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing