Lisette van Eijk hoofdredacteur Vice Benelux
- Content
- 18 dec 2018 @ 09:21
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersContentPersonalia
- 18 dec 2018 @ 09:21
- Lucas Boon
Lisette van Eijk (33) is de nieuwe hoofdredacteur van Vice Benelux. Van Eijk is al sinds 2013 werkzaam bij het mediabedrijf, waar ze destijds begon als stagiair op de redactie.
Vervolgens was ze content manager, managing editor en de afgelopen maanden interim hoofdredacteur. Van Eijk gaat de redacties in Amsterdam en Brussel leiden en wordt verantwoordelijk voor alle negen digitale mediamerken van Vice Benelux, te weten Vice.com, Broadly, Noisey, Munchies, i-D, Vice Sports, Motherboard, Tonic en Vice Money.
Van Eijk laat weten: 'Ik heb de afgelopen maanden al veel met onze redacteuren gepraat over wat we als Vice willen vertellen. We blijven natuurlijk doen waar we goed in zijn: verhalen vertellen die een ander perspectief bieden op zaken als de LHBT+-gemeenschap, drugs of het studentenleven. Daarnaast willen we meer van ons laten horen over onderwerpen als geestelijke gezondheid, migratie en online veiligheid en privacy. We vinden het belangrijk om deel te zijn van het gesprek over dit soort kwesties. We doen dat ook door deze verhalen op nieuwe manieren te brengen, zoals met audioartikelen en eigen podcasts.'
Sjoerd Raaijmakers, CEO van Vice Benelux, voegt daaraan toe: 'In het nieuwe jaar blijven we proberen positieve verandering teweeg te brengen in het leven van jonge mensen met alle mogelijke vormen van content. Lisette is de juiste persoon om redacties in Amsterdam en Brussel te leiden.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Plastic Soup Foundation lanceert AI-campagnefilm 'Life of...
- Wervingscampagne zet in op mooie kanten openbaar vervoer
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert jongeren geen schulden te...
- Campagne tegen MS laat de ziekte door kinderogen zien
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of the Planet of the Apes'
- ABN Amro en Straat ontwerpen postzegel tegen fraude
Laatste Nieuws
- Plastic Soup Foundation lanceert... 17-05-2024
- Wervingscampagne zet in op mooie... 16-05-2024
- ABN Amro en Straat ontwerpen... 16-05-2024
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert... 15-05-2024
- Campagne tegen MS laat de ziekte... 15-05-2024
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of... 14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing